בעיריית בת-ים מגיבים להאשמות של יו"ר ש"ס: "לא קוצץ דבר"

    איתי גדסי No Comments on בעיריית בת-ים מגיבים להאשמות של יו"ר ש"ס: "לא קוצץ דבר"

    לאחר המכתב החריף ששיגר יו"ר ש"ס בבת-ים רפאל ברנז ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בו תקף בחריפות את הקיצוץ הדרסטי בתקציבי הציבור החרדי בעיר. בעירייה שוללים מכל וכל את הטענות: "ראוי שנציג ציבור יקרא את ספר התקציב, התקציב המדובר עבר לסעיף אחר"

    דרעי וברנס בפגישה עם ראש עיריית בת ים, יוסי בכר צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שיו"ר ש"ס בבת-ים רפאל ברנז שיגר מכתב חריף ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי בנוגע לקיצוץ דרמטי בתקציבי הדת והמוסדות של הציבור החרדי בעיר, על רקע שורת קיצוצים קשה בתקציב העירייה. מגיבים היום (רביעי) בעירייה להאשמות הקשות וטוענים, "לא קוצץ דבר-התקציב הועבר לסעיף אחר". ברנז בתגובה: "לא היה ולא נברא אשמח אם תראו לי את הסעיף".

    מעיריית בת ים נמסר: "נציגי מועצת העיר, הטעו את השר. אם הם היו טורחים לפתוח את ספר התקציב הם היו רואים שלא קוצץ דבר, וכי התקציב לחינוך החרדי פשוט הועבר לסעיף אחר בספר התקציב, להבא ראוי שאנשי ציבור ילמדו את הנושא לפני שיציגו טענות שווא. סוגיית התקציב סוכמה מראש בשיחה בין ראש העירייה לבין יו"ר ש"ס רפאל ברנז".

    חבר מועצת העיר ויו"ר ש"ס רפאל ברנס הגיב לדברים: "לא היה ולא נברא ,שייתן את סעיף התקציב, נשמח לראות שטעינו, את הדברים האלה יכל ראש העיר להגיד בישיבת התקציב בשאלות ששאלנו אותו".



    0 תגובות