סמוך למקום הרצח: מאות בני נוער התכנסו לזכרה של אורי אנסבכר הי"ד

    עמית דניאל No Comments on סמוך למקום הרצח: מאות בני נוער התכנסו לזכרה של אורי אנסבכר הי"ד

    "הטוב מוכרח לנצח":אמש (שלישי) התכנסו בעין יעל בירושלים, מאות בני נוער בערב שירה וזיכרון לאורי אנסבכר הי"ד שנרצחה בסמוך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הרצח המזעזע של אורי אנסבכר הי"ד, בוגרת תנועת בני עקיבא, קיימה הערב התנועה ערב מיוחד של שירה וחיבור לזכרה. הערב התקיים במוזיאון עין יעל, המקום בו התנדבה ופעלה אורי ז"ל, בהשתתפות מאות חברי חבריא ב' של התנועה, בני נוער ואישי ציבור.

    דודה של אורי הי"ד בועז בר-יודה אמר: "הטוב ינצח, הוא מוכרח לנצח. אתם הנוער הנפלא הזה שבאתם לכאוב להתחזק ביחד אתם ההוכחה הגדולה שהאור יוסיף ויתגבר עד שיגרש את כל החושך . העולם צועד לעבר התיקון. המאבק שלנו על ארץ זו הדרך להופיע את הטוב. ארץ ישראל נקנית בייסורים. אורי נבחרה ע"י הקב"ה להיות עוד אבן בבנין הזה של הטוב. זה קשה וכואב, זו הדרך כנראה שהקב"ה בחר שהטוב יופיע בעולם".

    בנוסף, באירוע נשאו דברים רב היישוב תקוע הרב אבי בלידשטיין, חבריה לתנועה של אורי הי"ד, אשת התקשורת סיוון רהב-מאיר, מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל, יו"ר מנהלת השירות הלאומי ראובן פינסקי, מנהל מרכז יעלים איתן יוגב ועוד.

    מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "במקום בו מנסים אויבינו לדבוק בחושך וברוע – אנו נוסיף אור. במקום בו אורי הי"ד נרצחה בידי רוצח בן בליעל – אנו דורשים ומבקשים חיבור לארצנו, עמנו ותורתנו. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה- זוהי לא רק אמירה. זו דרך חיים".



    0 תגובות