אבי רוזן על המיזם לשמירת קדושת בהכנ"ס: "זאת השליחות שלנו"

    אסתי פלד No Comments on אבי רוזן על המיזם לשמירת קדושת בהכנ"ס: "זאת השליחות שלנו"

    "חשבנו מה התודה שאנחנו נוכל לתת להקב"ה אחרי כל ההצלחות וההישגים של הרדיו בכל מדד שהוא, חשבנו על דבר ערכי ולאחרונה היה שיח סביב קדושת בתי הכנסת. רבותינו תמיד באים ואומרים שקורה משהו צריכים להתחזק באותו תחום לכן באנו עם מיזם על קדושת בית הכנסת", כך אומר מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן בראיון ל'מהדורה המרכזית' | מנכ"ל הרדיו הרחיב על המיזם העולמי שיימשך מספר שבועות, עם שיר נושא שילווה את הפרויקט שמסתמן כבר כלהיט ענק. מאזינים שייענו למיזם ויצטרפו לשומרי ומכבדי קדושת בית הכנסת יזכו לפרסים יקרי ערך | האזינו

    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיזם ההמונים העולמי של רדיו "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" לשמירה על קדושת בית הכנסת מכה גלים בעולם היהודי ומעלה על נס את עניין קדושת בית מקדש מעט. הערב (שני) התראיין בנושא מנכ"ל הרדיו אבי רוזן ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, שסיפר על המיזם הייחודי: "החל מהיום ולמשך החודש הקרוב יקודם בשידורי "קול חי" ו"קול חי מיוזיק", מיזם המונים לשמירה על קדושת וכבוד בית הכנסת תחת הכותרת "בבית הכנסת אין על מה לדבר".

    רוזן הסביר את מטרת המיזם: "במסגרת זו, המאזינים יקבלו על עצמם לחזק את עניין שמירת קדושת בית הכנסת, וזאת לאור קריאת הרבנים להתחזק בכבוד בית הכנסת לאחר מקרים שקרו ומעשים שהיו". עוד הוסיף מנכ"ל הרדיו: "כידוע, בשנים האחרונים, מוביל 'קול חי' מיזמים חדשניים וראשוניים מסוגם, בתחום אירועי מוזיקה, תוכניות ריאליטי והפקות שונות חסרות תקדים".

    שיר נושא מיוחד: "במסגרת המיזם הופק שיר נושא מיוחד על ידי "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" המסתמן כלהיט יהודי עולמי. השיר מבוצע על ידי הזמר פיני אינהורן, עם קולות של גיל ישראלוב, בהפקה מושלמת של המלחין והמעבד אלי קליין".

    האזינו לראיון המלא:

     



    0 תגובות