המורה לחזנות בסינגל חסידי ראשון • האזינו

    דוד קליגר No Comments on המורה לחזנות בסינגל חסידי ראשון • האזינו

    ניסים ברוך משמש כמורה לחזנות הוציא לאחרונה את האלבום 'טיפות של אור' ועכשיו מגיש סינגל מתוך האלבום הבא ולראשונה סינגל חסידי • אדון עולם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניסים ברוך, שהיה מוסיקאי בכיר ופופולארי בצרפת ומאז שהתחזק מקדיש את זמנו להכשרת חזנים ובעלי תפילה גם הז'אנר החסידי מגיש סינגל לחובבי הז'אנר החסידי העונה לשם "אדון עולם" ומתוך האלבום שבדרך אותו מבצע ניסים ברוך בקולו הטנור-לירי, הסינגל מציג סגנון אחר ומעניין ומהווה המשך לאלבום האחרון שהוציא "טיפות של אור".

    ברוך נחשב לאחד מהמורים המובילים בישראל לפיתוח קול, ובין תלמידיו חזנים וזמרים מוכרים. זמר אופרה בעל קול ייחודי, הוא מייסדה ומנצחה של מקהלת החזנים "גשר המיתרים".

    לפני כשמונה-עשרה שנה עלה מצרפת לישראל, במסירות נפש ומתוך אהבה לארץ הקודש. בין היתר הפיק ניסים ברוך אלבום חזנות שזכה לתשבחות מחזנים בכל רחבי תבל ביניהם גדול החזנים החזן משה שטרן.

    ששה אלבומים שחרר נסים ברוך עד עתה. כל אחד מהם בסגנון אחר. הוא נשוי לפסנתרנית העולמית אלכסנדרה ברוך והיא תורמת את כישוריה גם בסינגל החדש בנגינה ובמלאכת העיבוד לצידו של ג'ף הורוויץ שעיבד את התפקידים לתופים וגיטרה בס. המיקס משותף לג'ף וניסים ברוך והוקלט באולפן הפרטי של ברוך.

    תהנו.



    0 תגובות