בני ברק: מתחם 'שפע' ברחוב אהרונוביץ' יוצא לדרך

    איתי גדסי 2 Comment on בני ברק: מתחם 'שפע' ברחוב אהרונוביץ' יוצא לדרך

    בישיבת הועדה גם נמסרו תיקונים בתכנית, בעקבות פגישות עבודה עם הועדה המחוזית, ובהם קביעת שטח המגורים במתחם של 38,000 ממ"ר; שטח מסחרי-6,500 ממ"ר; שטח תעסוקה- 3,500 ממ"ר; שטח לרווחת הציבור 11,000 ממ"ר

    תוכניות המתחם
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתחם שפע יוצא לדרך: ועדת המשנה לתכנון ולבניה של עיריית בני ברק אישרה להפקדה בועדה המחוזית לתכנון ולבניה, את התכנית המתוקנת של "מתחם שפע", בשטח של כ-20 דונם, שיכלול 388 יחידות דיור, במסגרת התכנית המשתרעת בין הרחובות יואל, רבי יצחק נפחא, חיד"א, ראובן אהרונוביץ והשלושה.

    בישיבת ועדת המשנה לתכנון ולבניה, שהתכנסה השתתפו הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר; הרב חנוך זייברט, מ"מ רה"ע ויו"ר ועדת המשנה; הרב מנחם שפירא והרב יהושע מנדל, סגני רה"ע; חברי הועדה; עו"ד יהודה ליבוביץ, היועהמ"ש של העירייה; אדריכל ישראל קשטן, מהנדס העיר ונציגים בכירים של המחלקה המשפטית ואגף ההנדסה העירוניים, נציגי משרד הבריאות, התחבורה, השיכון והמשטרה ורשות מקרקעי ישראל.

    בישיבת הועדה עסקו המשתתפים במהות התכנית, הכוללת שינוי יעוד הקרקע מאזור תעשיה ודרך למגורים ד', מבנים ומוסדות ציבור, ובהם גני-ילדים, שטח ציבורי פתוח ודרך קביעת מספר יחידות הדיור במתחם של 11 מבני מגורים, בגובה של שש קומות, ובהם 338 דירות, הקמת כיכר עירונית, קביעת חניון תת-קרקעי, שטחי גינון, שתילת עצים ודרכי גישה.

    דגש מיוחד במסגרת אישורי התכנית, יושם על תיאום בתחומי איכות הסביבה, כהנחיות לגבי מערך החניות, קביעת תקני חניה, פינוי אסבסט, פינוי פסולת בניין ואישורי נגישות.

    בישיבת הועדה גם נמסרו תיקונים בתכנית, בעקבות פגישות עבודה עם הועדה המחוזית, ובהם קביעת שטח המגורים במתחם של 38,000 ממ"ר; שטח מסחרי-6,500 ממ"ר; שטח תעסוקה- 3,500 ממ"ר; שטח לרווחת הציבור 11,000 ממ"ר. ההחלטה על המלצה לועדה המחוזית להפקדה של התכנית המתוקנת לתכנית המקורית אושרה, פה אחד, ע"י חברי ועדת המשנה לתכנון ולבניה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רואים שהכתב עשה עבודת שטח טובה… אפילו את שם היזם הוא לא כתב.
      מחלקת היח"צ של העיריה עובדת שעות נוספות…