לראשונה טיסות ישירות בין טוקיו לתל אביב

    שלמה ריזל No Comments on לראשונה טיסות ישירות בין טוקיו לתל אביב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה ישראל ויפן הודיעו על טיסות שכר בין שדה התעופה נאריטה שבטוקיו לנתב"ג. זו הפעם הראשונה שטיסות ישירות בין המדינות ישווקו לתיירים. שגרירת ישראל ביפן, יפה בן-ארי, נציב סוכנות התיירות היפנית הירושי טבאטה, ויו"ר התאחדות סוכני הנסיעות של יפן (JATA) הירומי טגאווה, הודיעו היום (רביעי) על התחלת טיסות השכר.

    הטיסות, שיישכרו על ידי שלוש סוכנויות נסיעות יפניות מחברת סאן דור, יצאו לדרך בספטמבר הקרוב, כשנכון לשעה זו מתוכננות שתי טיסות לכל כיוון, בהפרש של שבוע בין כל סבב. זמן הטיסה צפוי לעמוד על 11 וחצי שעות בדרך ליפן, ו-12 וחצי שעות בדרך לישראל – חיסכון של כארבע שעות לכל כיוון לעומת המסלול הקצר ביותר כיום, שגם מצריך עצירה ביעד ביניים.

    "טיסות השכר הן צעד ראשון בדרך להשגת היעד העיקרי שלנו – טיסות ישירות וסדירות בין שתי המדינות", אמרה שגרירת ישראל ביפן, יפה בן-ארי, והוסיפה כי "הטיסות יסייעו למקם את ישראל על מפת התיירות היפנית, ויאותתו לשוק המקומי כי ישראל היא יעד אטרקטיבי. במקביל, תיירים ישראלים יוכלו להנות ממסלול קצר ונוח יותר ליפן – מהיעדים הצומחים ביותר בשוק התיירות היוצא בישראל".

    "אנו מקווים כי המהלך יעודד ביקורי אנשי עסקיים יפנים בישראל ויתרום לחיזוק קשרי הכלכלה והמסחר בין המדינות" הוסיף סמנכ"ל אסיה והפסיפיק במשרד החוץ, גלעד כהן.

    בשנים האחרונות פעלו ממשלות ישראל ויפן לקידום טיסות ישירות סדירות בין המדינות, וטיסות השכר כעת הן תוצר ראשוני של פעילות זו.

    לאחרונה חלה צמיחה מרשימה בתנועת התיירים בין שתי המדינות – מספר הישראלים המבקרים ביפן זינק ב-2018 ללמעלה מ-35 אלף איש, לעומת כ-15 אלף איש לפני כחמש שנים. מהכיוון השני, בשנת 2017 נרשם זינוק של כ-50% במספר התיירים היפנים בישראל לעומת 2016, ובשנה שעברה נרשמה צמיחה נוספת של כ-15%, לרמה של כ-20 אלף תיירים.



    0 תגובות