ההתנתקות: מצרים תכניס סחורות לרצועה ותפתח את המעברים

    שלמה ריזל 1 Comment on ההתנתקות: מצרים תכניס סחורות לרצועה ותפתח את המעברים

    בפגישה שנערכה בעזה, בין איסמעיל הנייה שליח האו"ם מולדונוב ובכירים מצריים סוכם, כי מצרים תכניס סחורות לרצועה והסחר עם ישראל יילך ויקטן. כמו כן אישורי הכניסה והיציאה מהרצועה תוקל באופן משמעותי לצד המצרי. חמאס התחייב להפסיק את מעשי האלימות באופן מוחלט. ביום שישי התפרעויות המוניות על הגדר

    ההתפרעויות בגדר הגבול צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיתון אלאח'באר הלבנוני המזוהה עם חיזבאללה מפרסם, כי בפגישה שנערכה בעזה בין איסמעיל הנייה מראשי החמאס ושליח האו"ם ניקולאי מלדונוב ובכירים מצריים סוכם, כי תחל ירידה הדרגתית של הכנסת סחורות מישראל והתחלת הכנסת סחורות לרצועה ממעבר רפיח ממצרים. כמות הסחורות ממצרים תוכפל ואף אישורי הכניסה והיציאה יהיו קלים יותר. ההכנסות ממיסים לחמאס יגדלו באופן משמעותי.

    המשמעות היא כי ישראל תהיה פחות עם פיקוח על הכספים שנכנסים אך האחריות תעבור לידי המצרים. יחד עם זאת התנאי עם חמאס הוא כי יפסקו כלל מעשי האלימות כנגד ישראל. דבר שחמאס הסכים לו. מדובר בשלב כמעט סופי לנתק את עזה מהרשות הפלסטינית ולהפוך את הרצועה ליישות עצמאית לחלוטין.

    סגרת צעדות השיבה ביום שישי, השתתפו מעל 10,000 מחבלים תושבי הרצועה. במהלך ההתפרעויות האלימות על הגדר, מחבלים השליכו מטעני חבלה מאולתרים ורימונים לעבר כוחות צה"ל.

    כוחותינו השיבו באש לעבר המחבלים. ממשרד הבריאות בעזה דווח כי 40 מחבלים נפגעו מאש צה"ל. אין נפגעים בקרב כוחות צה"ל.

    .

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תמשיכו חיילנו לשמור עלינו אוהבים אותכם
      אזרחי ישראל