סער מזהיר: "גנץ אומר כי אם לא יהיה מו"מ נלך לנסיגה חד צדדית"

    אסתי פלד No Comments on סער מזהיר: "גנץ אומר כי אם לא יהיה מו"מ נלך לנסיגה חד צדדית"

    השר לשעבר גדעון סער (הליכוד) התראיין ל'מהדורה המרכזית' על מפלגתו של גנץ: "אין מרכז אלו מפלגות שמאל בתחפושת" | הגנרלים: "כל האסונות הקשים היו מקציני צבא" | הפריימריז: "כל הרשימות שפקידים ממנים אותם הם חיוורות ליד הליכוד" | האזינו

    גדעון סער צילום: משה גולדשטיין
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר גדעון סער (הליכוד) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על נאום בני גנץ אמש, שאלת ימין שמאל והמרכז, "אין מרכז זה או ימין או שמאל". גנרלים ופוליטיקה והתמודדות בפריימריז.

    גנץ: "כל מפלגות המרכז הם שמאל בתחפושת. אם תיקח את דברי גנץ שאומר שנראה אם יש אפשרות לשלום אם לא, נעצב את המציאות בעצמנו. זאת אומרת שנלך לנסיגה חד צדדית אם לא יילך במשא ומתן".

    ימין ושמאל: "כל אנשי הימין, יהיו לא משפיעים. גנץ הוא הפנים. אני מכבד אותו כאחד שתרם לביטחון ישראל. אבל בלי ניסיון הוא רוצה להיות ראש ממשלה. הוא אומר אין ימין ואין שמאל, יש אפשרות אחת שאין לו השקפת עולם או שהוא מנסה להסתיר אותה. יש ניסיון לקחת מנדטים מהימין ומהשמאל".

    פוליטיקאי או גנרל: "קריירה צבאית אינה ערובה להיות פוליטיקאי מוצלח. גם כשאני הייתי בשלושה קבינטים ביטחוניים, אני אומר אין שום יתרון לקציני צבא לאנשים נבונים אזרחיים. רוב האסונות האסטרטגיים נעשו על ידי אנשי צבא. אם איש צבא רוצה להצטרף זה מבורך, אבל שיהיה לך ניסיון. אהוד ברק שהגיע לראשות הממשלה הוא התרסק בצורה הכי קשה בצורה הכי מהירה. כאן זאת המערכת הפוליטית הכי מורכבת בעולם".

    הפריימריז: "אני לא יודע מי יבחר. בגין אמר הוד מעלתו הבוחר הוא המכריע. סוד כוחו של הליכוד בגלל הדמוקרטיה שלה. אנחנו נבחר רשימה איכותית וטובה, תראה שהיא יותר טובה מרשימות שהורכבו ממינוי של פקידים, הם יותר חיוורות מרשימות אחרים. יש מגרעות אבל אתה מעמיד נבחרת טובה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: משה גולדשטיין


    0 תגובות