הציע לקשיש לטפל ברכבו ועקץ אלפי ש"ח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הציע לקשיש לטפל ברכבו ועקץ אלפי ש"ח
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תלונה שהתקבלה במשטרה לפני כשלושה שבועות, הביאה לחקירה שבסופה נתפס היום (רביעי) ככל הנראה נוכל סדרתי שעקץ קשישים בזדון ובמרמה. קשיש בשנות ה -80, סיפר כי בזמן שהיה ברכבו סמוך לביתו, עצר לידו אדם זר שטען בפניו כי הוא מכונאי רכב והוא מזהה כי יש לו נזילה ברכב והציע לקשיש את שירותיו לתיקון.

    בתמורה לתיקון, ביקש החשוד מהקשיש כ -3000 ש"ח, ועל מנת לקבלם, הסיע החשוד את הקשיש ברכבו לכספומט קרוב, שם העביר לידיו את הכסף. בשלב זה החזיר החשוד את הקשיש לביתו בטענה שתוך מספר שעות יתקן את רכבו ויתקין לו חלק חדש.

    הקשיש שהבין כי החשוד לא תיקן את הרכב וייתכן ונפל קורבן לעוקץ, בדק את רכבו במוסך שמצא אותו תקין לחלוטין, ולא הצליח ליצור קשר עם החשוד שנעלם עם כספו.

    חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה, התחקו אחר מסלולו של החשוד יחד עם הקשיש עת ביצוע העבירה והצליחו לחשוף את זהותו (כבן 42, מזרח ירושלים).

    היום עצרו אותו החוקרים והצליחו להשיב את מלוא סכום הכסף אותו הוציא במרמה מהקשיש.

    השוטרים ניגשו לביתו של הקשיש והשיבו לו את כספו, הוא התרגש מאוד לנוכח מראה השוטרים שהגיעו עד לביתו עם הכסף ואמר: "אני שמח ומעריך מאוד את השוטרים, אני לא יודע איך הצלחתם לעלות עליו, הוא כנראה נוכל"

    מהמשטרה נמסר: "לצערנו שוב אנו עדים לתרגיל עוקץ חסר רגשות, כשהמטרה היא אוכלוסיית הקשישים, אליהם פונים אותם עבריינים בהצעות שונות ומפתות ומצליחים לעשוק מהם את כספם היחיד. אנחנו שמחים שהצלחנו פעם נוספת לעצור את החשוד ולהשיב לקורבן את כספו המשמש למחייתו".



    0 תגובות