פנימיית הישיבה התחדשה

    קלמן טלר 1 Comment on פנימיית הישיבה התחדשה

    חדרה: פנימיית ישיבת 'בני יששכר' ביתם המפואר של בני התורה

    7:53
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on פצועים קשה וקל בפיגוע ירי בכביש הבקעה, המחבל נמלט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעלי המוסר מספרים כי הסבא מקלם נהג לבחון את איכות תלמיד הישיבה על פי הצורה שבה החדר שלו בפנימייה נראה. בישיבת 'בני יששכר' בחדרה הפנימיה היא חלק בלתי נפרד מהעלייה של התלמידים. רק לאחרונה נחנכה בישיבה הפנימיה המחודשת שעברה שיפוץ והתאמה לפאר ולרומם את תלמידי הישיבה. הפנימיה נמצאת בפיקוח מלא של צוות הישיבה ומדריך השוהה לאורך כל הלילה בפנימייה ומפקח על צרכי התלמידים ודואג לכל העניינים הנצרכים. כל ההנהגה של תלמידי הישיבה גם בעת שהותם בפנימייה היא מותאמת להליכותיהם והנהגותיהם של בני תורה.

    השיפוץ ושדרוג מבנה הפנימיה נעשה בטוב טעם בסגנון ובאופי המתאים לבני התורה, להרחיב את דעתם של תלמידי הישיבה שבשעות המנוחה יוכלו לאגור כוח לעמל התורה בכלי מפואר ובדירה נאה שמרחיבה דעתו של אדם.

    ההורים הודו להנהלת הישיבה על היוזמה הברוכה לשפץ ולשדרג את מבנה הפנימיה, שנותן לתלמידי הישיבה תחושה של בית ומשרה שלווה על ההורים שקיבלו את ההחלטה לשלוח את בנם להגות בתורה בישיבה הרחוקה מהבית. ההורים הדגישו באופן מיוחד את הפיקוח הרוחני והגשמי בפנימייה שצוות הישיבה מודע לכל מעשיהם של התלמידים ודואג שיהיו על פי הכללים שמתווה הנהלת הישיבה. "אנו שולחים את הבחורים לישיבה בלב שקט, לאחר שנוכחו לדעת שלבד העלייה בתורה ויראת שמים בבית המדרש, גם הפנימיה היא מקום של בני עלייה", אמרו ההורים.

    ישיבת 'בני יששכר' קנתה לעצמה שם של כבוד בעולם הישיבות. בזכות המסירות המיוחדת של צוות הישיבה שמשקיע בכל תלמיד ותלמיד ועומד עליו ומשקהו ואומר לו גדל. דרך הלימוד בישיבה היא בדרך הישיבות לאורם של גדולי ישראל. צוות הישיבה נועץ בכל צעד ושעל עם גדולי ישראל ובראשם חבר מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי שמעון בעדני שליט"א.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אחלה ישיבה חוץ מהרב ינאי
      [מרובע]
      ]