המרכז הרפואי 'שמיר' מציג: פינוקיה ראשונה מסוגה ליולדות

    קלמן טלר No Comments on המרכז הרפואי 'שמיר' מציג: פינוקיה ראשונה מסוגה ליולדות

    יולדת? מזל טוב! המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) מזמין אותך למחלקת היולדות המקצועית ביותר בארץ, עם שפע פינוקים והטבות מיוחדות

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחלקת היולדות של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ממשיכה להפתיע ולחדש עם מגוון פינוקים והטבות ייחודיות. לצד המקצועיות הבלתי-מתפשרת ובהמשך לסטנדרט האשפוז היוקרתי, חנכו לאחרונה במחלקת היולדות "פינוקיה" ראשונה מסוגה בארץ, בה מוצעות מידי יום מנות יוקרתיות המתבשלות/נאפות/נעשות במקום.

    מדובר בדוכן שמציע שלל פינוקים ומטעמים, החל ממיצים טבעיים, המשך במוצרי גבינה משובחים ועד מאפים וגלידות יוקרתיות.

    ההכנה, כאמור, מתבצעת במקום מה שמוסיף אפקט של טריות ואיכות למנות.

    בהנהלת המחלקה מסבירים שלצד ההנאה הקולינרית מהמוצרים המשובחים, יש באופן ההכנה שלהם משום הקניית תחושת הביתיות והאותנטיות לטובת המאושפזות, שנהנות מאיכות והשקעה בלתי מתפשרות ולא נאלצות להתפשר על "הווי מסחרי ותעשייתי" שמצוי במקומות אחרים.

    כאמור, מדובר בהמשך ישיר למהפכת השיפור והתנאים של מחלקת היולדות, במסגרתה מוצעים ליולדות החרדיות תנאים כמותם לא ניתן למצוא באף מחלקת יולדות בארץ,הן מבחינת משך האשפוז, ההיענות לצרכים והדרישות השונות, 3 אורחות גורמה ביום – ברמה הגבוהה ביותר ובכשרות המהודרת ביות, וחשוב מכך: הקפדה מוחלטת על כל תנאי וגדרי ההלכה באופן שלא יגרום לאף אשה להתפשר על אף הלכה ו/או מנהג.

    למאושפזות בשבת ולבני משפחותיהן מציע המרכז הרפואי "חבילת שבת" מושלמת הכוללת אוכל יהודי משובח, לצד בית כנסת צמוד ומחלקה המתנהלת ע"פ כל פרטי ודקדוקי ההלכה.



    0 תגובות