הלהיט של שוואקי בביצוע אינסטרומנטלי מגניב • צפו

    אשר גרייבר No Comments on הלהיט של שוואקי בביצוע אינסטרומנטלי מגניב • צפו

    לנגן כלי הנשיפה דוד חכם הרסון יש בין הכלים גם שופר, ומתברר שהשופר לא מיועד רק לתקיעות וכדומה אלא הרסון מנגן עליו כמו על שאר הכלים, בימים אלה צילם הרסון קליפ מיוחד בו נראה הוא מנגן עם השופר את הלהיט "אם אשכחך ירושלים" אותו מבצע במקור יעקב שוואקי • שופרא דשופרא

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחפשים גימיק ייחודי לאירוע שלכם? בואו לראות!

    נגן כלי הנשיפה דוד חכם הרסון מחזיק בין שאר הכלים שברשותו גם שופר, כן כן… אותו שופר שכולכם מכירים מהימים הנוראים משתמש בו דוד גם בימים רגילים ומנגן בו כאילו הוא יוצר במיוחד עבורו.

    מעטים הם האנשים שיודעים לנגן על השופר, מעטים יותר הם האנשים שיודעים להוציא מהשופר צלילים מרגשים ומיוחדים ואת זה עושה כבר דוד תקופה ארוכה, בשמחות אליהם הוא מוזמן – ברית מילה, בר מצווה, אירוסין חתונות וסתם אירועים שונים.

    בימים אלו משחרר הרסון רצועה נוספת בה מבצע הוא בשופר את אחד הלהיטים הגדולים שידעה המוסיקה בשנים האחרונות "אם אשכחך ירושלים" אותו מבצע במקור יעקב שוואקי, מלווה בקליפ עדין ויפהפה שצולם על רקע חומותיה של עיר הקודש והמקדש.

    הרסון שמתגורר בת"א משמש ביום יום כמוהל ובלילות משמח הוא אלוקים ואדם, המראה והלבוש החסידי האותנטי שלו יוצר חיבורים מוסיקליים ויחודיים עליהם הוא עמל בימים אלו, כשהשופר גם הוא נוטל בהם חלק לא מבוטל.

    בתקופה זו בה אנו חיים כשאנשים מחפשים כל הזמן גימיקים מעניינים וחדשניים להכניס בחייהם, הנה לכם גימיק יהודי קדוש ומרגש כאחד שבהחלט מביא איתו רעננות חדשה מלאת חן וטוהר.

    כולנו תפילה שבקרוב נשמע את שופרו של משיח, עד אז תתענגו על שופרו של דוד!

    קרדיטים:
    צילום ועיבוד מוסיקלי: ראובן חיון.
    ניו מדיה: 'בחזית'.



    0 תגובות