תיק 4000: היועמ"ש נוטה להעמיד לדין את ראש הממשלה על עבירת שוחד

    איתי גדסי No Comments on תיק 4000: היועמ"ש נוטה להעמיד לדין את ראש הממשלה על עבירת שוחד

    לאחר סיום החקירה בתיק 4000, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נוטה להעמיד לדין את ראש הממשלה בפרשה | במקביל נאות היועמ"ש, להיפגש עם עורכי דינו של ראה"מ נתניהו, בכדי לשמוע את עמדתם על אי שימוע בזמן בחירות וכן בבקשת ראה"מ לעסוק בעניינו רק לאחר הבחירות

    היועמ"ש, אביחי מנדלבליט צילום: תומר נוברג, פלאש 90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסתיימו הדיונים בתיק 4000 של בזק וואלה, על פי החשד פעל ראה"מ למתן הטבות לבעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ בתמורה לסיקור חיובי באתר וואלה. על פיהפרסום בכאן, היועמ״ש נוטה לאמץ את המלצת הפרקליטות ולהעמיד לדין את נתניהו בשוחד.

    בתוך כך, היום (חמישי) היועץ המשפטי לממשלה, משיב לבקשתו של ראש הממשלה שלא לפרסם דבר בנוגע לחקירותיו בתקופת הבחירות ולא לזמנו לשימוע. היועץ המשפטי דוחה את בקשת נתניהו וכי תהליך העבודה על התיק תימשך כרגיל עוד אומר היועמ:ש, לא אמנע מלקבל החלטה בתיקך גם בתקופה זו .

    במכתב המענה מובהר, כי תהליך העבודה על תיקי החקירה הנוגעים לראש הממשלה, אשר החל עוד לפני ההחלטה להקדים את הבחירות, נמשך כסידרו ומתנהל כמתוכנן.

    בתוך כך, נאות היועץ המשפטי לממשלה לקיים בשבוע הבא פגישה עם ב"כ של ראש הממשלה בעניין זה, על פי בקשתם. הפגישה תעסוק בעניין זה בלבד, ולא תעסוק בשום נושא אחר.



    0 תגובות