פאנל הפרשנים ב'מהדורה המרכזית' • המפץ החרדי: הרווח וההפסד

    אסתי פלד No Comments on פאנל הפרשנים ב'מהדורה המרכזית' • המפץ החרדי: הרווח וההפסד

    ח"כ לשעבר יגאל גואטה, עורך עיתון משפחה אריה ארליך ויועץ התקשורת מאיר הירשמן השתתפו בפאנל מיוחד ב'מהדורה המרכזית', על יוזמת המפץ החרדי הגדול – האיחוד בין כלל המפלגות החרדיות ויש שיואמרו הדתיות לקראת הבחירות | ש"ס דגל ואגודה, הרווח וההפסד והאם מרן שר התורה תומך במהלך? | האזינו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פאנל פרשנים. היום (ראשון) התראיינו ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, יגאל גואטה ח"כ מש"ס לשעבר. אריה ארליך, עורך עיתון משפחה, ומאיר הירשמן יועץ ופרשן פוליטי, במסגרת פאנל פוליטי על המפץ החרדי המקודם בימים האחרונים, ומטרתו איחוד כלל המפלגות החרדיות לריצה משותפת לבחירות לכנסת.

    יגאל גואטה: אני שוחחתי היום עם מספר גורמים בש"ס דגל ואגודה הם לא יודעים על מה מדובר. אסור לשכוח ששס קמה בשביל להחזיר עטרה ליושנה, היא תאבד את הזהות שלה וש"ס תהפוך למפלגה חרדית אשכנזית. זה יכול להיות המסמר האחרון בארונה של ש"ס.

    הירשמן: אין מחלוקת בין ש"ס ליהדות התורה כבר שנים, לכן כל עניין האחדות זה נשמע מליצה. בתוך יהדות התורה כיום המצב שאם הולכים בנפרד יהיו הרבה מחלוקות ולכן ראוי להמנע מזה. הליכוד רוצה לנגוס מכולם ולכן כולם צריכים להלחם על הקולות של כל מפלגה.

    אריה ארליך: "מי שעומד מאחורי יוזמת האחדות, הוא ביתו של מרן רבי חיים קנייבסקי, באסיפה שהייתה בביתו, מרן הביע את תמיכתו ברעיון, כמובן שכל מפלגה תשמור על הזהות שלה. מדובר על בלוק טכני שלכל מפלגה יש לה מועצת חכמי תורה שלאורם היא הולכת".

    האזינו לפאנל המרתק:

     



    0 תגובות