ד"ר הראל מנשרי: "ישראל מעצמת סייבר – אבל אין הגנה הרמטית"

    אסתי פלד No Comments on ד"ר הראל מנשרי: "ישראל מעצמת סייבר – אבל אין הגנה הרמטית"

    "בצרפת הרוסים הכניסו הרבה שקרים למערכת של מקרון. האמריקנים והצרפתים עלו על זה בזמן ופרסמו את המידע לציבור", כך אומר ד"ר אוריאל מנשרי ממקימי מערך הסייבר בשב"כ, בראיון ל'מהדורה המרכזית' | האזינו

    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר הראל מַנַשְרי, ממקימי מערך הסייבר של השב"כ, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת בצאל קאהן, על הפרשה שחשף ראש השב"כ לגבי התערבות מדינה זרה בבחירות, "לרוסים יש כאן אינטרסים מובהקים במזרח התיכון ואולי היא מועניינים בראש ממשלה שהם כבר מכירים".

    על פרשת הסייבר: "מדינות זרות יכולות לפגוע במחשבי מפלגות, לפרסם תכתובות מיילים ולנסות להפיץ 'פייק ניוז' ברשתות החברתיות. ישראל מעצמת סייבר, אבל אין הגנה הרמטית. אם אתה פותח בקמפיין של פייק נוז עם חובבי קונספירציה ומביא טרולים זה יכול להביא לתוצאות למדינה התוקפת".

    ההתערבות הרוסית: "הרוסים רצו נשיא מהצד הרפובליקני הם ניסו לחלק את החברה האמריקאית, הם ניסו להבאיש את ריחה של הדמוקרטיה בעינם של קבוצות אתניות. הם הפעילו סוכנת שעבדה איתם. בצרפת הרוסים הכניסו הרבה שקרים למערכת של מקרון. האמריקנים והצרפתים עלו על זה בזמן".

    הארגונים שיעמדו בפרץ: "לישראל יש שני ארגונים שאחראים לכך, השב"כ ויש את מערך הסייבר הלאומי שמגן על תשתיות קריטיות של ישראל וגם אחראי על הבחירות. מכיוון שאנחנו מדינה דמוקרטית אנחנו לא יכולים להיכנס למערכות של מפלגות. לכן הם חייבים לקחת חברות שמתמחות בהגנת סייבר".

    עוד הוסיף: "לא צריך לדאוג אך כדי להיות מוכנים ולעשות כל מיני פעולות. אין שום הגנה הרמטית לשום דבר בענין הזה".

    האזינו לראיון:

     



    0 תגובות