ההערכות: נתניהו יכריז הצהרה משפטית הנוגעת לבחירות

    איתי גדסי No Comments on ההערכות: נתניהו יכריז הצהרה משפטית הנוגעת לבחירות

    בימים האחרונים דן ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יועציו באפשרות להגיש עתירה לבג"ץ כנגד החלטתו הקרבה של היועץ המשפטי לממשלה | השר זאב אלקין התייחס להערכות כי ראש הממשלה יכריז על נבצרות או התפטרות | הערב ב-20:00 ההצהרה הדרמטית

    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרב חייו: ראש הממשלה בנימין נתניהו, דן בימים האחרונים עם צוות פרקליטיו ויועציו הקרובים, באפשרות להגיש בג"ץ כנגד החלטתו האפשרית של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בדבר הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע לפני הבחירות. כך על פי פרסום של העיתונאי עמית סגל.

    הערכות במערכת הפוליטית הקרובה לנתניהו, מדברים כי ישנה אפשרות שיש פגם בהליך המשפטי נגד ראש הממשלה אותו הוא חשף ולכן יורה לבג"ץ לעצור את הרכבת עד לבירור כלל הטענות כנגדו.

    על הערכות של חלק מאנשי התקשורת על התפטרות ראש הממשלה, אמר השר זאב אלקין: "אל תפתחו ציפיות, ראש הממשלה תניהו לא מתפטר ויכהן עוד שנים כראש ממשלה", כך בגלי צהל.

    הפרשן הפוליטי הבכיר יוסי אליטוב כתב את הערכתו לגבי ההצהרה: "קבלו את הסיפור ממקור אמין שיודע: עורכי הדין החדשים של ראש הממשלה חשפו סתירות מובהקות בין העדויות שהושגו נגדו ופגמים ברורים בראיות שנאספו. הפרקליטים התקדמו עם זה הלאה למח״ש וקיבלו רוח גבית לממצאים שגילו. נתניהו מתכוון לדרוש הערב הקפאה של החקירה או פתיחה מחדש".

     

     



    0 תגובות