נתיהו לבולטון: "שוחחתי עם טראמפ על החשיבות בהכרה ברמת הגולן"

    איתי גדסי No Comments on נתיהו לבולטון: "שוחחתי עם טראמפ על החשיבות בהכרה ברמת הגולן"

    במהלך ההצהרה המשותפת לתקשורת, העלה נתניהו את נושא רמת הגולן מול בולטון: "מחר, אם מזג האוויר יאפשר לנו, נעלה לגולן. רמת הגולן חשובה מאוד לביטחוננו. כשתהיה שם תוכל להבין היטב למה אנחנו לעולם לא ניסוג מרמת הגולן ולמה זה חשוב שכל המדינות יכירו בריבונותה של ישראל"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון, במעון ראש הממשלה בירושלים. על רקע ההתבססות האיראנית במזר התיכון ונסיגת ארה,ב מסוריה. בסיום הפגישה ראש הממשלה בנימין נתניהו והיועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון מסרו הצהרות משותפות לתקשורת.

    השניים מקיימים כעת פגישת עבודה נוספת במסגרת ארוחת ערב.

    דברי רה״מ נתניהו: "ג'ון, ביקורך בישראל הוא הזדמנות לעשות שני דברים. ראשית, זאת הזדמנות להודות לממשל טראמפ על תמיכתו היוצאת מן הכלל בישראל.

    הנשיא יצא מההסכם המסוכן עם איראן והחזיר את הסנקציות. זה הדבר הראשון. זה חשוב לארה"ב, לישראל ולעולם. כל מי שמבקש לבלום את התוקפנות האיראנית מכבד זאת מאוד".

    נתניהו הזכיר את ההכרה בירושלים: "שנית, הנשיא החליט להכיר בירושלים כבירת ישראל והעביר את השגרירות לכאן. זוהי החלטה היסטורית שאנחנו בירכנו עליה. בכל פעם שאני רואה את השגריר פרידמן, אני אומר: "טוב, לפחות זאת נסיעה קצרה". אנחנו מקבלים אותו בברכה, יחד עם כל שאר חברי המשלחת שלך".

    KBG_GPO201

    התמיכה באו"ם: "שלישית, אתם מגבים את ישראל באו"ם באופן חד-משמעי. הדבר מזכה אתכם בהערכתם של כל הישראלים וכל ידידי ישראל ברחבי עולם".

    עוד הוסיף נתניהו למנות את הידידות האיתנה בין המדינות: "בנוסף לכך, אתם תומכים בזכותה של ישראל להגן על עצמה, ואנו עושים זאת כל הזמן. חשוב לנו לדעת שיש לנו את הגיבוי של ידידתנו ובת בריתנו הגדולה – ארה"ב".

    המסע להכרה ברמת הגולן: "מחר, אם מזג האוויר יאפשר לנו, נעלה לגולן. רמת הגולן חשובה מאוד לביטחוננו. כשתהיה שם תוכל להבין היטב למה אנחנו לעולם לא ניסוג מרמת הגולן ולמה זה חשוב שכל המדינות יכירו בריבונותה של ישראל ברמת הגולן. שוחחתי על כך עם הנשיא ואני מקווה שתהיה לי הזדמנות להראות לך את זה ישירות מחר בביקור שלנו. אם לא נוכל לטוס לשם, אני אדגיש זאת בפניך שוב".

    לסיום אמר נתניהו: "אני רוצה לברך אותך ואת המשלחת שלך, ואני מודה לך שוב על תמיכתך האיתנה.

    ברוך הבא, חבר".

    KBG_GPO200

     



    0 תגובות