לבני על הירידה בסקרים: "הציבור עדיין לא יודע שאני מתמודדת"

    איתי גדסי No Comments on לבני על הירידה בסקרים: "הציבור עדיין לא יודע שאני מתמודדת"

    "החפות מוחזקת אצל נתניהו. אזרחי ישראל צריכים לדעת מה עשה נתניהו בכסף שלהם, גם מה שלא פלילי זה אולי מושחת בעיני חלק מהציבור", כך אומרת יו"ר האופזיציה לשעבר, ח"כ ציפי לבני בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על גנץ: "אני מכירה את דעותיו של בני גנץ, ישבנו יחד הרבה בזמן צוק איתן" | האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'התנועה' ח"כ ציפי לבני התראיינה היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, לבני התייחסה לנושאי השלום והביטחון וגם החבירה לגנץ: "אני מכירה את דעותיו של בני גנץ, ישבנו יחד הרבה בזמן צוק איתן, אני בעד חיבור גם איתו וגם עם עוד מפלגות במרכז".

    פרסום תיקי החקירה: "אני לא עוסקת מה ישרת את נתניהו, אלה מה נכון. ברגע שהיועץ סיים את עבודתו הוא צריך לפרסם ולהתעלם מהבחירות. זכות הציבור לדעת מה עשה ראש הממשלה בשבתו על כיסאו. החמור הוא שראש הממשלה יכול להסית את הדיון להסתה כנגד רשויות החוק".

    חזקת החפות: "החפות מוחזקת אצל נתניהו. אזרחי ישראל צריכים לדעת מה עשה נתניהו בכסף שלהם, גם מה שלא פלילי זה אולי מושחת בעיני חלק מהציבור. הציבור לא אדיוט והוא צריך להחליט".

    המלחמה בסוריה: "ישראל שומרת על מה שהיא יכולה לעשות, הדאגה היא מהיציאה האמרקנית הם רוצים לצאת, והרוסים נשארים כאן ובגדול. היחסים מול רוסיה טובים וזה לא קשור לנתניהו, אני ושרון היינו גם בפגישות עם פוטין. אבל העובדה שהרוסים מעבירים את מערכת ה-S300 לסורים. מצבה של ישראל כיום לא יותר טוב".

    שלום עם הפלסטינים: "שלום עם שכנינו זה לא נכון, הם גרים איתנו באותה דירה אנחנו רוצים לחלק את הדירה שלא יגורו יחד איתנו. פתרון הוא לא מחיר אם הוא נעשה טוב. אם יש בעיות\ תריך שני דברים, לא לבנות התנחלויות מבודדות בכדי לשמור על אופציה לשלום ולנסות לעבוד כמה שיותר בכיוון. כרגע העבודה עם הרש"פ עובדת טוב".

    כסף לחמאס: "אני לא הייתי משלמת מזוודות כסף לחמאס, אלה פועלת צבאית ומדינית. התנחלויות לא נותנים ביטחון אלה הצבא נותן ביטחון. הם המתנחלים מסכנים אותנו אלה שמתפרעים שם".

    הירידה בסקרים: "אני בימים אלו מקיימת מפגשים רבים במסגרת 'התנועה' מקווה שיעשו חיבורים בכדי לעשות מהפך, ככל שיש יותר מפלגות הסיכוי למהפך הולך ופוחת. הבעיה בסקרים לא כולם יודעים שאני עדיין מתמודדת. אני מעדיפה חיבורים אך רצה עם התנועה".

    האזינו לראיון המלא:

     



    0 תגובות