ברוך דיין האמת: הרב אלישע וישליצקי זצ"ל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ברוך דיין האמת: הרב אלישע וישליצקי זצ"ל

    ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר הרב אלישע וישליצקי זצ"ל | ראש הממשלה ספד: "הרב וישליצקי תרם תרומה אדירה לייסוד הגרעינים התורניים שמסייעים רבות לחברה"

    הרב וישליצקי זצ"ל
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך דיין האמת. הרב אלישע וישליצקי זצוק"ל, מרבניה הבולטים של הציונות הדתית, הלך לעולמו והוא בן 65.

    בהודעה שיצאה מטעם המשפחה נכתב: "נצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון האלוקים. בצער ובשברון לב אנו מודיעים על הסתלקותו של בעלי, אבינו, סבנו חתננו, ואחינו – אהובנו מורנו ורבינו הרב אלישע וישליצקי זצ"ל. אוהב ישראל, מחזק ברכים רפות, קשוב ועובד ה' באמת באהבה ובאמונה".

    יו"ר "צל"ש" השר נפתלי בנט ספד לרב וישליצקי וכתב: "הרב אלישע וישליצקי, מגדולי אנשי האמונה בדורנו, נלקח מאיתנו. הרב אהב כל יהודי ונמנה בין תלמידי החכמים המרבים שלום בעולם. בענווה גדולה, באמונה ובאהבה תמימה הוא חיבק כל אחד כדי להכניס אותם לתוך האוהל. לרב הייתה תרומה גדולה בהקמת הגרעיניים התורניים ומוסדות חסד רבים. יהי זכרו ברוך".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד אף הוא וכתב: "אני מביע צער עמוק על פטירתו של הרב אלישע וישליצקי, מרבני הציונות הדתית. הרב וישליצקי תרם תרומה אדירה לייסוד הגרעינים התורניים שמסייעים רבות לחברה הישראלית בכל רחבי הארץ. הוא אהב את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל – וכך נזכור אותו תמיד. יהי זכרו ברוך".

    הלוויתו תצא בשעה 18:30 ממכון מאיר, ברחוב שדרות המאירי 2, בירושלים לעבר הר הזיתים, שם ייטמן. הסעות לרשות המלווים תעמודנה במקום.



    0 תגובות