ביום חמישי הבא: דינר יוקרתי לבניית משכן של קבע לישיבת 'שערי יצחק'

    חיים כץ No Comments on ביום חמישי הבא: דינר יוקרתי לבניית משכן של קבע לישיבת 'שערי יצחק'

    לצמוח מתוך הקושי: כשחרב הפינוי על צווארה, ישיבת 'שערי יצחק' בבית חלקיה במסע גיוס כספים לבניית קמפוס מפואר שיסדיר את המשך קיומה של הישיבה אחת ולתמיד | ביום חמישי הבא יתקיים במלון 'דייויד אינטרקונטיננטל' בתל אביב דינר יוקרתי בו יטלו חלק רבנים, אישי ציבור ונדיבי עם | כל הפרטים

    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבה בסכנת סגירה: קשה למצוא סיפורי הצלחה מפעימים יותר מזה של ישיבת 'שערי יצחק' השוכנת במושב בית חלקיה. הישיבה, שהוקמה במטרה להציל בחורי חמד רגע לפני שהם נפלטים מחוץ למסגרת הישיבתית לעברי פי פחת, הפכה כבר בשנותיה הראשונות לבית גידול רוחני ואישיותי עבור עשרות בחורים שמצאו בה מקום מפלט לנפשם הסוערת.

    גם בימים אלו ממשיכה הישיבה לקצור את פירות עמלה כשקול התורה של בחורי החמד נשמע בגאון בהיכל בעת המדרש בכל יום ובכל שעה.

    דא עקא, שכעת מרחף סימן שאלה גדול על המשך קיומה של הישיבה, בדמות צו פינוי שהוצא ע"י בית המשפטל מתחם הישיבה. ע"פ פסיקת בית המשפט, יש להרוס את כל המבנים המשמשים כמשכנה של הישיבה עד .15/5/2019-ה לתאריך

    הפתרון הרלוונטי היחיד שעל הפרק הוא רכישת מגרש סמוך, העברה של חלק מהמבנים היבילים המשמשים את הישיבה כיום אליו, ובניה של קמפוס כולל או חלקי עבור הישיבה. מדובר כמובן בהוצאה כבדה במיוחד, הנאמדת בשלב זה במינימום חמישה מיליון שקלים, ואף למעלה מכך.

    בימים אלו יוצאת הישיבה בקמפיין חובק עולם לגיוס הכסף, כאשר אירוע השיא צפוי להתקיים ביום חמישי הבא, י"ט בטבת הבעל"ט, ב'דינר' מיוחד תחת הכותרת 'פותחים שער'.

    הדינר יתקיים במלון 'דייויד אינטרקונטיננטל' בתל אביב, וצפויים ליטול בו חלק רבנים, אישי ציבור ונדיבי עם. במהלך הדינר תציג הנהלת הישיבה את חזונה החינוכי והתוכניות להמשך הדרך, ויוקם 'ועד ידידים' לאחזקת מוסדות הישיבה.

    כמו כן, הדינר יכלול ארוחת גורמה עשירה לצד תוכנית אומנותית בהשתתפותם של ענקי הזמר החסידי: המעמד ר' משה מונה רוזנבלום, בעל המנגן זאנוויל וינברג ומקהלת נרננה.



    0 תגובות