גפני: "נפגשתי עם ליצמן, מקווה שיתעשתו ויבינו – מה שהיה כבר לא יהיה"

    איתי גדסי 8 Comment on גפני: "נפגשתי עם ליצמן, מקווה שיתעשתו ויבינו – מה שהיה כבר לא יהיה"

    דין וחשבון: "אם אנחנו לוקחים את ירושלים כמשל, כולם מבינים את כוחינו וגודלינו – ידענו מראש את כוחינו וצדקנו" כך אומר יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בראיון ל'מהדורה המרכזית' | בית שמש: "איך יכול להיות שצד אחד רץ בבחירות וצד שני חותם הסכם קואליציוני עם ראש העיר" | האזינו לראיון

    ח"כ משה גפני צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. גפני מתראיין לראשונה מאז ההחלטה של ראשי המפלגות ללכת לבחירות. על הפרק, חוק הגיוס, ההצלחות בקדנציה הנוכחית, ריצה משותפת, והרשויות המקומיות.

    חוק הגיוס יכל לעבור: "את חוק הגיוס היה חייב להעביר, לא היה טוב כל האנרכיה הזאתי. ראש הממשלה יכל להעביר את החוק. כולם חברו להחלטה שבמקום כל פעם לחפש חבר כנסת אחר, עדיף ללכת לבחירות. הבחירות לא הולכים על רקע חוק הגיוס. רק לפיד מנסה בכוח להחיות את העניין והוא לא מבין בכלל על מה מדובר, אני מעריך שזה לא יתפוס נפח".

    קדנציה מוצלחת: "הקדנציה האחרונה הייתה מלאה בעשיה מרובה ונושא תקציב הישיבות הוא במרכזו. לא היה יום במשך ה-4 שנים האחרונות שלא הודיתי על הסיעתא דשמיא הגדולה שהייתה לנו".

    לא יהיו שינויים דרמטיים: "בסבירות גבוהה המפלגות שהיו בקואליציה הנוכחית יהיו גם בקואליציה הבאה. אם יהיו שינויים דרמטיים נדע להתמודד גם עם זה".

    ריצה משותפת: "נפגשתי עם הרב ליצמן ודיברנו על נושא הריצה המשותפת. כולם מבינים שמה שהיה הוא לא מה שיהיה, אבל נדבר ואני מקוה שנגיע להסכמות ויובא להכרעתם של גדולי ישראל".

    לא יעשה כן: "מה שהיה בבית שמש הוא מעשה שלא יעשה, שחלק מסיעה אחת חותמת עם ראש עיר הסכמים לפני הבחירות ולאחריה כנגד הצד השני".

    אלעד: "היחסים שלי עם פרוש לא העניין, הוא לא בארץ אז לא יצא לי לדבר איתו, מה שבטוח זה שבאלעד הופר הסכם חתום מפורש עליו היו חתומים מאיר פרוש ואני".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש90


    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      די כבר עם ה"כוחי ועוצם ידי" שלך

    2. 7

      גפני זה שתחזור על שקר אלף פעמים לא יהפוך את זה לאמת לא סיכמו עם בלוך לפני הבחירות בכל מקרה לא הוכחת את זה לא קראת לדין תורה רק דאגת לגנוב מנדט בירושלים דברת על יידישקייט לפועל משה ליאון עושה נזקים מאז שנבחר ואתה לא יוצא נגד החוק הגיוס שלך נוראי בקיצור אם לא תבקש מחילה ותחזיר את המנדט בבית שמש אין מה לרוץ בייחד איתך

    3. 6

      ירושלים לא משקף את כל הארץ. החסידים גרים בפריפריה. ויש יותר חסידים מליטאים.

    4. 5

      אם זה באמת 6 – 3 תרוץ לבד הרי יש לך בוודאות 4 מנדטים.

    5. 4

      כבוד הרב גפני. לפני שאנו מדברים אם היה הסכם לפני הבחירות עם עליזה בלוך.שכחנו שכ5000 קולות העבירו את הכתובת שלהם מב״ש לירושלים כדי להביא עוד מנדט ל׳דת׳ וכך הבטיחו שמשה אבוטבול לא ינצח במערכת הבחירות אז בבקשה לפחות אל תתקוף על דברים שאתה אשם בהם·
      דבר שני הרי אני ואתה וכך כמעט כל אחד יודע שהמנדטים שקיבלתם בירושלים אינו משקף את הכח האלקטוריאלי שלכם בירושלים,(רק הבלזערס כבר השלימו לכם מנדט ולקחו לאגו״י
      מנדט וכן אלפי הקולות מב״ש). אז לפני שתוקפים תעשו חשבון נפש קטן(או גדול)ותעשו טובה.תלכו עם האמת!

    6. 3

      הגיע הזמן שכולם ידעו את האמת, הרב משה גפני – יישר כוח! עלה והצלח!

    7. 2

      אני לא מבין למה לא עושים בחירות אמיתים שכל טחד יגלה הסכמים ולכן הוא יקבל מה שהוא יקבל.
      ולא שצענין באמת משהו אחר לא אגו ולא למען קדושת…
      ורק כן הסכמים לקבל הקצות
      》》》אמת!!!《《《