פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    cola'קוקה-קולה' ישראל מדווחת על הכשרת קווי הייצור במפעל שבבני ברק לקראת פסח תשע"ג. הדבר מאפשר לצרכנים בישראל ובקהילות היהודיות ברחבי העולם לצרוך משקאות בהכשר מהדרין לפסח של 'קוקה-קולה'.

     

    יש חסד ביתר הרב איצקוביץ ובכירי הנהלת שופרסל בקביעצת מזוזהלאחר השקת הסניפים בבני ברק ובית שמש בשבוע שעבר נחנך סניף חדש של 'יש חסד' בביתר עילית. מיקומו של הסניף הינו בצמוד לעורק תנועה ראשי בעיר ולצד חנויות שונות ומגוונות ומיועד לשרת את תושבי העיר בכלל ואת תושבי שכונת B בפרט.

     

    YOPLONIM'תנובה' מסכמת השקה מוצלחת, עם למעלה מ-75% מודעות, למותג 'יופלונים'. כמו כן נרשמת בקרב הצרכנים מהמגזר החרדי את ההעדפה הגבוהה ביותר בקטגוריה למותג החדש. ב'תנובה' מזכירים כי 'יופלונים' הוא המעדן היחיד שמשלב גבינה לבנה ויוגורט BIO ובתוספת פרי טבעי.

    ביסקויט_לפעוטות_קומפוזיציה_5 1'מטרנה' מחדשת את קטגוריית "מזון האצבעות" לפעוטות ומשיקה שני ביסקוויטים חדשים בטעם טבעי ובטעם חמאה ודבש. הביסקוויטים מותאמים במיוחד לפעוטות מגיל שנה. ב'מטרנה' מדגישים כי הביסקוויטים מועשרים בברזל, ויטמינים מקבוצת B וסידן.

    יקבי כרמל ויתיר ציונים גבוהיםיינות 'כרמל' ו'יתיר' קיבלו גם השנה ציונים גבוהים ממבקר היין המוערך רוברט פרקר במגזין 'Wine Advocate' במסגרת טעימת היין השנתית של המגזין בישראל. מאז 2007, נערכת בקביעות טעימת יינות ישראלים וכבכל שנה, גם הפעם זכו יינות 'כרמל' ו'יתיר' לציונים גבוהים, חלקם מעל 90 נקודות המהווה יעד משמעותי עבור יקבים בעולם כולו.

    'בזק' מפרסמת את תחזיותיה לשנת 2013: תזרים המזומנים החופשי של הקבוצה צפוי להיות גבוה מ-2.7 מיליארד שקלים. כמו כן בכוונת החברה להאיץ את היקפי פריסת הסיבים האופטיים עד לחצר הלקוח ובנייני המגורים.

    ב'שירותי בריאות כללית' מסכמים בהצלחה את חידון הטריוויה בנושא "שלושת הת'פים" שערכה הקופה. מ'כללית' נמסר כי למעלה מ 40,000 כניסות נרשמו למערכת החידון, חלקן הגדול במהלך פעילות הרדיו שנערכה בתוכנית 'תכלס' ב'קול חי' בהובלת המגיש אריאל ברמן. בתוך כך הודיעה 'כללית' על מוצר חדש בבתי חולים של הקופה: "מד-חום אישי למבוגר" ו"מד–חום מדבקה לתינוק", המותאמים לציבור השומר תורה ומצוות, ומותרים לשימוש בשבות וחגים לכתחילה. מדי החום החדשים מבוססים על קראית טמפרטורת הגוף באמצעות קריסטלים. הם בטיחותיים ומדויקים, ללא כספית רעילה וללא חשמל.

    לנוכח שיעור התחלואה הגבוה בשפעת והגידול הניכר במספר החולים הקשים המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, 'מאוחדת' יוצאת בקמפיין עידוד ללקוחותיה הקורא לבוא ולהתחסן. מ'מאוחדת' נמסר כי הקופה האריכה את מבצע החיסונים נגד שפעת לאחר שעד היום חוסנו כ-145 אלף מלקוחותיה.



    0 תגובות