הקרב המשפטי הבא: "חוק גירוש משפחות המחבלים"

    איתי גדסי No Comments on הקרב המשפטי הבא: "חוק גירוש משפחות המחבלים"

    שר החינוך נפתלי בנט, יביא ביום ראשון הקרוב את 'חוק גירוש משפחות המחבלים', לדברי בנט: "גל פיגועי הרצח מתחולל כי המחבלים הפסיקו לפחד מאיתנו. יהודים נרצחים כי השתתפות בפיגועי טרור הפכה לביזנס משתלם, והמשפטיזציה משתקת את מערכת הביטחון מלפעול"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור גלי הפיגועים המתגברים לאחרונה בקצב רצחני מאוד, החליט יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט, חרף התנגדותם העקבית של גורמי המשפט, להביא את 'חוק גירוש משפחות מחבלים' ביום ראשון הקרוב להצבעה בוועדת השרים לחקיקה.

    שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט: "גל פיגועי הרצח מתחולל כי המחבלים הפסיקו לפחד מאיתנו. יהודים נרצחים כי השתתפות בפיגועי טרור הפכה לביזנס משתלם, והמשפטיזציה משתקת את מערכת הביטחון מלפעול: לא הרסו למעלה מ-105 בתי מחבלים, לא עוצרים משכורות רוצחים ולא מגרשים מחבלים".

    עוד הוסיף בנט: "עמיעד ישראל ז״ל ושני חיילים גיבורים נרצחו באכזריות על ידי השפלים שבאדם. לכן, החלטתי להביא את החוק לגירוש משפחות מחבלים להצבעה ביום ראשון הקרוב, למרות התנגדותם הנמרצת של המשפטנים הסובבים את נתניהו. אם לא נפעל מיד, נראה התגברות של גל הטרור".

    לפני כשנתיים הביא שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, את חוק גירוש משפחות המחבלים, עם התעוררות גל טרור היחידים. משרד המשפטים בלם מספר הצעות בנושא. מעניין לראות איך משרד המשפטים בראשות השרה שקד התנהלו מול החוק שנפסל על ידם.



    0 תגובות