גבאי: "יש לדרוש הטלת סנקציות לא רק על חיזבאללה – גם על לבנון"

    איתי גדסי 2 Comment on גבאי: "יש לדרוש הטלת סנקציות לא רק על חיזבאללה – גם על לבנון"

    "אם הממשלה הייתה מכניסה ב'חוק הגיוס' את העלאת שכר המשרתים, היינו מצביעים בעד" כך אומר יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי בראיון ל'מהדורה המרכזית' | בדבריו התייחס ליוקר המחייה וגל העלאות המחירים "הכל נובע ממתווה הגז שהתנגדתי אליו" עוד הוסיף גבאי: "אפשר לנהוג באגרסיביות בביטחון, יחד עם כלכלה צודקת" | האזינו לראיון

    אבי גבאי צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. בפתח הראיון שלח גבאי תנחומים למשפחת איש-רן על פטירת הילוד הי"ד.

    יוקר המחייה: "אני כלכלן במקצועי ועבדתי במשרד האוצר. ההתייקרות המרכזית היא בחשמל וזה יביא להתייקרות נוספת. זה מתחיל במחירי הגז. שאני כיהנתי כשר התנגדתי למתווה הגז, כי המחיר של המתווה ישלמו הקשישים שחושבים פעמיים האם להשתמש בחשמל".

    גל ההתייקרות הגבוהה מאז 2014: "אפשר ליצור כלכלה חזקה וגם מחירים שפויים. אותי מעניין הציבור. מחירי הגז זה דוגמא לאיך אפשר לא להעדיף את טובת הציבור".

    אחדות: "בסוף עם ישראל מאוחד, תחת ההבנה שהביטחון חשוב לכולם, וכלכלה שמשרתת את כולם. אני מאמין שיותר אנשים מבינים שלשמור על כלכלה לא סותר ביטחון. האן המצב הכלכלי שלנו יותר טוב מלפני 4 שנים".

    חוק הגיוס: "אם הממשלה הייתה מכניסה לחוק הגיוס את כל מה שדרש משרד הביטחון, כולל העלאת שכר החיילים ומשרתי המילואים, היינו תומכים בחוק. אבל הממשלה לקחה רק את מה שנראה לה. במשרד הביטחון הביאו שורה של המלצות שהציבור בכלל לא יודע עליהן".

    לבנון תחילה: "אני מאמין באגרסביות ביטחונית וכלכלה צודקת. אני מכיר את גזרת לבנון מצויין, אני ונתן גיבוי מוחלט לצבא. אסור לנו לקבל את המשוואה שחיזבאללה הפר. הוא חופר מנהרות ואנחנו מסכלים. לבנון כבר לא מדינה ריבונית, היא בידי חיזבאללה. והיום צריך להבהיר לעולם שלבנון אינה מדינה ועל לבנון צריך להטיל סנקציות".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אבי גבאי לא מפסיק לקשקש את עצמו לדעת תמיד אומר את הברור מאליו בפוזה של איזה חידוש מרען….

    2. 1

      אבי גבאי קל לדבר ולומר אני ואני ואני, ראינו אותך כאשר היית שר, תפקדת שטחי לחלוטין. היום אתה רוצה לדוג קולות אזי להשמיץ ולהבטיח זה קל.. המחנה הרי יקיא אותך עוד לפני הבחירות אזי חבל לך על הזמן גם כך לא תגיע הרבה בשל ניסיונך המנהיגותי ששואף לאפס.