בשורה מרה: "בנם של שירה ועמיחי, הילוד בן 4 ימים – נפטר"

    איתי גדסי 7 Comment on בשורה מרה: "בנם של שירה ועמיחי, הילוד בן 4 ימים – נפטר"

    לא זכה לשם: בנם של שירה ועמיחי שנפצעו בפיגוע הירי הקשה בעופרה, נפטר | המערכת הפוליטית סוערת: נפתלי בנט: "תינוק יהודי שלא זכה עדיין לשם נרצח. ‏מחבלים פלסטינים ירו בתינוק יהודי שטרם נולד; והוא נולד מתוך אש. חייו הקצרצרים היו במאבק על חייו". בוגי יעלון: "רק מחבלים שפלים צמאי דם מסוגלים לרצוח ולד ברחם אימו" | קריאה לנתניהו להחזיר את ההרתעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר, הגיעה הבשורה המרה מבית החולים "שערי צדק" על פטירת הילוד, של הזוג שירה ועמיחי איש-רן, שנפצעו בפיגוע הירי הקשה בסמוך לעופרה. מבית החולים נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על פטירת הילוד של שירה ועמיחי 4 ימים לאחר הפיגוע למרות מאמצי רופאי הפגיה להציל.

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו התייחס בנאומו לבשורה הקשה: "ליבנו עם שירה ועמיחי על פטירת התינוק בן הארבעה ימים שאין לו אפילו שם. מרצחים נתעבים, הפושעים הנלוזים ביותר עלי אדמות. כוחות הביטחון דולקים אחר הרוצחים ואני מקווה שבקרוב יהיו חדשות בעניין. אנחנו לא נרפה עד שנמצא אותם ונמצה איתם את הדין".

    נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, נשא הספד לילוד: "ראיתי גוזל שנשמט מהקן ארצה, והוריו נותנים את קולם מעליו. והם אינם יכולים להשיבו אליהם, והוא אינו יכול לשוב על עקבתיו. וידעתי כי יש מרחקים שגם כנפים לא יגמאו ושום אהבה לא תצלח. (משל הגוזל, אלי אליהו) לזכרו של בנם הרך של עמיחי ושירה איש-רן, גיבורים של אמת".

    שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט הגיב לידיעה הקשה: "תינוק יהודי שלא זכה עדיין לשם נרצח. ‏מחבלים פלסטינים ירו בתינוק יהודי שטרם נולד; והוא נולד מתוך אש. חייו הקצרצרים היו במאבק על חייו. ‏לבנו עם עמיחי ושירה. הלב זועק".

    .

    עוד אמר השר: "‏זהו רצח שפל של מחבלים שהפסיקו לפחד מאיתנו. יש להחזיר את ההרתעה שאבדה; אחרת גל מעשי רצח בדרך. ‏לא בהצהרות, במעשים".

    שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן שלח את תנחומיו להורים: "אני שולח את תנחומיי לשירה ועמיחי איש-רן שאיבדו את בנם התינוק בפיגוע הרצחני בעפרה ומתפלל להחלמתם המהירה.  אני רוצה למסור את תנחומיי גם להורים של שירה ועמיחי, שאיבדו היום את נכדם. עם ישראל כולו מחבק אותכם ביום קשה זה.
    שלא תדעו עוד צער".

    שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון הגיב לידיעה הקשה: "רק מחבלים שפלים צמאי דם מסוגלים לרצוח ולד ברחם אימו. מחבק ומנחם את שירה ועמיחי ומאחל להם רפואה שלמה. סומך על צה״ל ושב״כ שישימו ידם במהרה על הרוצחים. לא ינצחו אותנו".

    גם שרת התרבות מירי רגב הגיבה לידיעה המרה: "הלב כואב למשמע הבשורה הקשה על פטירתו של התינוק הפג שאימו נפצעה באורח קשה בפיגוע בצומת עפרה שלשום. שולחת את תנחומיי להורים עמיחי ושירה איש-רן ומשתתפת בצערם. ליבי עם המשפחה. אנחנו עוד נגיע למרצחים הנפשעים ונמצה איתם את מלוא חומרת הדין".

    .

    זירת הפיגוע | פלאש 90

    שר המדע אופיר אקוניס: "כמה אכזריות, שפלות וחוסר אנושיות יכולה להיות בחיה דו רגלית שיורה באישה הרה. אלה הם ״שכנינו״ הפלשתינים, שמוציאים מתוכם שרצים שכאלה, כמו המחבל שירה בשירה בצומת הכניסה לעפרה. תנחומיי לשירה ועמיחי לב רן על האובדן הנוראי של תינוקם בן הארבעה ימים. וכשייודע מי הארור שעשה זאת, יש לגרש את כל משפחתו שגידלה רוצח כזה בביתה: בלי בג״צ – ובלי ״בצלם״

    יו"ר האיחוד הלאומי השר אורי אריאל: "ברוך דיין האמת. נפטר הילוד שאימו נפצעה קשה בפיגוע בצומת עופרה, ביקרתי אותם בתחילת השבוע והתפללנו לשלומו. הפיגוע נעשה על ידי בני עוולה נוראיים. יש לתפוס את המרצחים, להרוס את ביתם ולהסדיר את עופרה בהקדם. שולח את תנחומיי הרבים למשפחה היקרה. בבניין הארץ ננוחם".

    .

    כמו כן השרה גילה גמליאל אמרה: "הדם רותח עם היוודע דבר מותו של התינוק שאמו נפגעה בפיגוע הירי השבוע. לא הגענו לארץ ישראל כדי שמחבלים שפלים ירצחו תינוקות ברחם אימם. ממשלת ישראל תדע לגבות את המחיר מהחלאה וממי שתומך בו".

    יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי אומרת בתגובה לפטירת התינוק שנפגע בפיגוע בעפרה: "רצח תינוק הוא דבר מזעזע והאחריות היא על הרשות הפלסטינית שמעודדת את הערבים לרצוח יהודים גם כאלה שעדיין בבטן אימם. בעוד שכולנו בהלם מהאכזריות הבלתי נתפסת, אותם מחבלים זוכים להערצה וגיבוי מצד ההנהגה הפלסטינית ונתפסים כגיבורים בעיני הציבור הערבי. עם ישראל כולו שולח את תנחומיו למשפחה ומתפלל לרפואת הוריו שירה ועמיחי".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      זה נורא..
      עד מתי???!!!!!

    2. 4

      ברוך דיין האמת. משתתפים בצער! תנוחמו מן השמים

    3. 3

      מחבלים שפלים, מרצחים נתעבים, הלב זועק,בבניין הארץ ננוחם?

    4. 2

      הגיע הזמן ברגע שיודעים מי המחבל להרוס מיד את הבית שלו ושל ההורים ולזרוק אותם לעזה

    5. 1

      ברוך דיין האמת
      ברוך השם שמצבה של האם משתפר