דו"צ אביחי אדרעי, בקמפיין בערבית: "בואו לבקר במפעל הבלוקים"

    שלמה ריזל No Comments on דו"צ אביחי אדרעי, בקמפיין בערבית: "בואו לבקר במפעל הבלוקים"

    לאחר שכתבי תקשורת ניסו להגחיך את פרסום צה"ל על מנהרות הטרור שחופר חיזבאללה. דובר צה"ל בערבית סא"ל אביחי אדרעי, איתגר את ראש ממשלת לבנון, שר החוץ וכתבת לבנונית לבוא ולבקר במפעל הבלוקים של חיזבאללה, בואו נראה אם תוכלו להכנס? כתב

    מפעל הבלוקים המפורסם ביותר בלבנון צילום: דובר צהל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה״ל פתח היום (חמישי) בקמפיין ברשתות הערביות, והחליט לפנות ישירות לתושבי לבנון עם המסר ארגון חיבאללה מסכן את חייכם. בנוסף  דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי איתגר את כתבת הערוץ "אל-ג'דיד" שניסתה להגחיך את פרסום הצבא על מנהרת הטרור שנחפרה ממפעל בלוקים בכפר כילא וחדרה לשטח ישראל.

    "אני מאתגר את הכתבת חלימה טביעה לבקר במקום הנכון והמסומן, נראה אם חיזבאללה יאפשר לכם, טביעה ביקרה איפה שהתחשק לה" כתב אדרעי.

    כמו כן, אדרעי פנה לראש ממשלת לבנון, סעד אל-חרירי שלא אוהד את חיזבאללה אך גם לא מוכן להתעמת איתו, וכתב לו: "חיזבאללה ממשיכים לשקר לך ולציבור בלבנון, מעל הקרקע משקרים ומתחת לקרקע חופרים".

    אדרעי לא הסתפק בראש הממשלה ואף פנה לשר החוץ הלבנוני והזמין אותו לבחון את הפעילות במפעל בדרום כפר כילא. "שר החוץ הלבנוני ג’ובראן באסיל רגיל לשקר לאנשים ולזלזל בהם אולי הגיע הזמן לסיור ליד מפעל הבלוקים בכפר כילא?".

    האם יענו להצעת הסיור במפעל הבלוקים המפורסם ביותר בלבנון? ההימור שלנו שזה לא יקרה בזמן הקרוב אם בכלל. לבנון יודעת שחיזבאללה עושה בשטח מה שהוא רוצה ואיםן באמת כוח לממשלת לבנון להתעמת מול הארגון החזק ביותר במזרח התיכון.



    0 תגובות