דרעי: "הופתעתי מאוד מהתפטרות ליברמן – חמאס יחטוף בהמשך"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "הופתעתי מאוד מהתפטרות ליברמן – חמאס יחטוף בהמשך"

    "אם לא תהיה אחדות ביננו 'חוק הגיוס' לא יעבור" כך אומר יו"ר ש"ס אריה דרעי, בראיון ל'מהדורה המרכזית | על המתח בבית שמש: "הבחירות הסתיימו, הנציגים צריכים לדעת להמשיך הלאה" | על הסרת המועמדות של אדרי: "מנתחים את החיים שלך בפומבי, אין אדם שלא עושה טעות, זה גורם שאנשים טובים יברחו" |האזינו לראיון

    אריה דרעי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים והפריפריה וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אריה דרעי, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. הראיון מתקיים בצל המערכה הצבאית לחישוף המנהרות בצפון והרכבות הקואליציה בערים השונות, חוק הגיוס והסרת המועמדות של ניצב בדימוס צ'יקו אדרי.

    איום מצפון: "הנושא של המנהרות בצפון, היה רק שיקול אחד בעניין אי היציאה למבצע בעזה. הנושא האמיתי שמאיים על קיומנו זה העניין האיראני".

    ההתלבטות בין חמאס לחיזבאללה: "נתניהו אמר לפני שבועים שהוא לא יכול לפרוס את כל התמונה והיום מבינים למה. כבר חודשים שאנחנו מתלבטים מתי לפעול בנושא המנהרות בגבול הצפון שהיו נכס גדול של החיזבאללה".

    התפטרות ליברמן: "הופתעתי מאד מהתפטרותו של ליברמן. אני יושב לידו בקבינט והוא אפילו לא רמז על כך. חבל מאד שהוא עשה כך. יש הרבה משימות בטחוניות חשובות ושהחמאס לא יחשוב שהוא לא יחטוף בהמשך".

    וועדת מינוי בכירים: כל עניין הוועדות בנושא מינוי בכירים, זה נושא מאוד בעייתי. זו שאלה רצינית, זה מקשה על הממשלה".

    על צ'יקו אדרי: "מעבירים אותו סיטי, או אמ אר איי ומנתחים את החיים שלו בצורה פומבית, אתה מבין כמה זה מבריח אנשים ראויים. אין בנאדם שלא יתפסו אותו על טעות".

    על הגיוס: "עד היום הגענו להסדר כי עבדנו ביחד כל ראשי המפלגות, לצערי בחצי שנה האחרונה זה לא קורה אולי בגלל הבחירות המקומיות. העניין לא ייפתר אם לא תהיה אחדות".

    על המתח בבית שמש: "מספיק, הסתיימה מערכת הבחירות אף אחד לא ניצח במאה אחוז ואף אחד לא הפסיד במאה אחוז. גמרנו מספיק. הנציגים צריכים לדעת להמשיך הלאה".

    כבוד חכמים: "הכניסו את השם שלי כביכול פגעתי באדמו"רים זה הכי כואב לי, כל חיי רק דאגתי לכבוד הרבנים, שוחחתי רק עם מיכל הלברשטאם ויצאנו בהודעה משותפת שלא היתה פגיעה באדמו"רים".

    על אגודת ישראל: "אני לא מנהל את המו"מ. ליאון קרא לכולם. צריך לזכור שליאון מחוייב קודם כל למי שתמך בו. מאמין שבסוף תהיה קואליציה רחבה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות