אמסלם: "כמו ניסיון ההפיכה בטורקיה – צמרת המשטרה רוצה להפיל את נתניהו"

    איתי גדסי 1 Comment on אמסלם: "כמו ניסיון ההפיכה בטורקיה – צמרת המשטרה רוצה להפיל את נתניהו"

    "השופט גודלברג לא רצה מראש את אדרי, הוא היה בטוח שיכשל בפוליגרף ועם כל זה הוא פסל אותו" כך אומר יו"ר הקואליציה דוד אמסלם ל'מהדורה המרכזית' | חקירות ראה"מ: "מ-96 לא מקבלים את נתניהו. מני יצחקי מנסה להדיח את נתניהו בכל מחיר" |חוק הגיוס: "יש תהליכים חברתיים שבג"ץ לא אמור להתערב בהם" | האזינו לראיון

    ח"כ דוד אמסלם צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר קואליציה וח"כ דוד אמסלם (הליכוד) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' על חקירות ראש הממשלה, אמסלם תקף בחריפות את קודקודי המשטרה, שלטענתו 'תופרים תיק' לנתניהו. בנוסף התייחס אמסלם להארכת 'חוק הגיוס' והיכולת להעביר את החוק עד הזמן שקבע בג"ץ.

    קודקודי המשטרה: "אני מדבר על שלושה אנשים במשטרת ישראל לא על כל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, ניצב מני יצחקי (ראש אגף החקירות לשעבר) ותת ניצב כורש ברנור (שהיה ראש יאח"ה ועזב במפתיע לאחר שנתיים) אלו האנשים הבעייתים במשטרה".

    צבא השמאל: "מי שמתנגד לנתניהו הם להקות השמאל והתקשורת, אין מה להתרשם מכל הרעש מסביב. אתמול עמדו בחוץ כמה אנשים שהביאו אותם באוטובוסים. יש צבא עצום עם כסף ללא הגבלה שכל מהותו להפיל את שלטון הימין".

    אין כלום: "יש מסע ציד נגד ראש הממשלה, בטורקיה הצבא ניסה להדיח את ארדואן. כאן מני יצחקי מנסה להפיל את ראש הממשלה. השקיעו בחקירות מיליונים וזה בדיחה. אין כאן כלום. תראה איזה מאמצים המשטרה עושה בשביל להפיל את ראש הממשלה. הם לא מקבלים את בחירת נתניהו כבר מ-96".

    איומים מצד המשטרה: "אם אני קצין משטרה בא ואומר ליועמ"ש ראיתי את ראש הממשלה לוקח קילו בוטניים, לדברים שעלו נגד נתניהו בכל לא היה צריך להכנס. ראש מחלקת המודיעין במשטרה שזה האדם הכי בכיר, הוא אומר שמשטרת ישראל תופרת תיקים. שאני עשיתי את חוק ההמלצות, המפכ"ל הזמין 4 מפכלי"ם לוועדה והם אומרים לו שיפתחו נגדי חקירה פלילית בגין סחיטה באיומים. אף אחד לא פתח על זה בחקירה על האיומים הללו".

    ועדה ללא סמכות: "יש כאן משטר בירוקרטי, שהיא בכלל אין לה סמכות בחוק. באה הוועדה וגולדברג החליט לשלוח את אדרי לעשות פוליגרף. אני יזמתי חוק לעשות פוליגרף למפכ"ל. אני השוותי אות לצה"ל. צ'יקו לא היה צריך לעשות פוליגרף אבל לגולדברג היה אכפת. למה גולדברג שלח את אדרי כי הוא היה בטוח שהוא לא יעבור, ואחרי שהוא עבר פסל אותו, תראה איך שופט מתנהג".

    חוק הגיוס: בית המשפט העליון לא רואה את התמונה הכוללת, כל הסיפור של שילוב חרדים בצה"ל, זה תהליך חברתי שמתנהל 10 שנים. אז התגייסו 300 והיום כמעט 3,000 חיילים. וזה הולך ומשתפר. שבג"ץ מתערב הוא לקח הכל אחורה. יש וויכוח אידאלוגי בתוך העולם החרדי שקורע משפחות. לכן זה הזמן לקרב בין הקטבים. ייתכן ובזמן הנותר נצליח להעביר חוק ויכול להיות שלא".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות