- רדיו קול חי - -

נתניהו תוקף: "להמלצות אין שום תוקף חוקי – למפכ"ל תהיה עבודה קשה"

מחכה לנס: ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (ראשון) בהדלקת נר חנוכה שהתקיימה בכפר המכביה לחברי מרכז 'הליכוד'. בנאומו בפני חברי מפלגתו התייחס לראשונה להמלצות המשטרה להעמידו לדין בגין עבירות שוחד בפרשת 'בזק'. ראש הממשלה דיבר בביטחון גמור כי אין כלום, לטענתו בזק הפסידה בזמנו והוא לא קיבל כלום אף פעם מאלוביץ'.

ראש הממשלה תקף את המשטרה ואמר: "ישראל היא מדינת חוק ובמדינת חוק להמלצות המשטרה אין שום תוקף חוקי. רק לאחרונה דחו ערימה של המלצות חמורות של המשטרה נגד שורה של ראשי ערים. נגמר באפס".

העבודה של המפכ"ל: "אינני יודע מי יהיה המפכ״ל הבא אבל תהיה לו עבודת שיקום גדולה מאוד".

לא קיבל כלום: "לא נתתי לאלוביץ כלום ולא קיבלתי ממנו כלום. קיבלתי את כל ההחלטות כשרק טובת ישראל עומדת לנגד עיניי".

עוד אמר נתניהו: "התהליכים היו ראויים לחלוטין. מיזוג בזק יס אושר כראוי במשך שנים בתהליך מתועד וסדור על ידי כל הגורמים המקצועיים".

בזק הפסידו בגללי: "לא רק שאלוביץ לא קיבל ממני כלום, בתקופתי כשר תקשורת בזק והוא הפסידו הון עתק. כשר תקשורת הנהגנו את רפורמת השוק הסיטונאי שהורידה את מחירי האינטרנט ומוטטה את מניית בזק. רפורמה שפגעה קשות באלוביץ. כלומר בזק לא קיבלה דבר היא רק הפסידה. אז תשאלו, מה אני קיבלתי? אז אגיד לכם – קיבלתי סיקור איום ונורא בוואלה. תודה רבה. וואלה הוא אתר שמאלני שנותן לי סיקור שלילי במשך שנים ובייחוד ערב הבחירות האחרונות".

לא יהיה כלום: "זה הזוי. זאת עסקה חסרת תקדים בתולדות העסקים. אף אחד לא נותן כלום ואף אחד לא מקבל כלום. אתם כבר יודעים מה יהיה בסוף: לא יהיה כלום, כי אין כלום".

אף עקום: "אני אומר את האמת. וכל הפרשנים שמעקמים את האף, כמו שבגין אמר, שיהיה להם אף עקום".

החקירות לא הסיטו אותי: "אנחנו מתמידים, אני מתמיד, החקירות לא הסיטו אותי וההמלצות לא יסיטו אותי מהדברים החשובים באמת שאני עוסק בהם יומם ולילה. נמשיך לפעול למען מדינת ישראל".