החרם הבינלאומי תרם להעלאת התיירות בשומרון

    אריאל שרפר No Comments on החרם הבינלאומי תרם להעלאת התיירות בשומרון

    בעקבות חרם AIRBNB עלייה של כ-100% במספר המטיילים בשומרון בסוף השבוע האחרון | דגן "נמשיך לקבל מטיילים ותיירים מכל העולם, Airbnb ודומיו לא יפגעו בשומרון"

    תיירות בשומרון צילום: רועי חדי
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במועצת שומרון גינו אמנם את החרם שהטיל על יהודה ושומרון אתר תיירות אך עם זאת, מציינים בסיפוק עליה של כ-100% במספר המטיילים והמבקרים בשומרון בסוף השבוע האחרון.

    "לא ה-BDS ולא AIRBNB יפגעו בהתיישבות בשומרון" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, "בסופו של יום הנסיון של ה BDS לפגוע בהתיישבות בשומרון ובתיירות באמצעות AIRBNB הפך לבדיחה. והבדיחה היא עליהם. השומרון מציע אתרי תיירות מרהיבים, נופים בראשיתיים, מעיינות וצימרים מפנקים, המטיילים מצביעים ברגליים ולא רק שהם לא מוותרים אלא שהם באים בהמוניהם".

    תרזה מבורך בעלת צימר "בשבילי התנ"ך" בהר ברכה שפורסם עד היום ב AIRBNB אומרת: "מאז הפרסום של החברה, הגיעו אלינו עשרות פניות של כתבים ומטיילים, הגיעו אלינו מהטלוויזיה הסינית ועד אתרים מאיראן ומצרים וזה כמובן מביא מטיילים. אנחנו מצדנו לא אוהבים חרמות אבל נראה שהפסוק "ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ" מתאים פה מאוד".

    על פי נתוני התיירות המלאים של מועצת שומרון: בסוף שבוע ממוצע עוברים באתרי התיירות בשומרון כ-1,500 בני אדם. בסוף השבוע האחרון הגיעו פניות למוקד התיירות של השומרון מכל העולם בעקבות פרשת Airbnb והגיעו לטייל על פי ההערכות בכלל האטרקציות המעיינות, הצימרים ושמורות הטבע כ 3,000 בני אדם".



    0 תגובות