נגד השבת: בית המשפט הורה לשר כץ – להבהיר את סיבת הקפאת בניית הגשר

    איתי גדסי No Comments on נגד השבת: בית המשפט הורה לשר כץ – להבהיר את סיבת הקפאת בניית הגשר

    לאחר הקפאת עבודות הקמת גשר 'יהודית' מעל נתיבי איילון בתל אביב, בעיצומה של שבת קודש. הורה בית המשפט לשר התחבורה להבהיר מדוע הוא עיכב את העבודות, אם בית המשפט לא ישתכנע בנחיצות ההקפאה, הוראתו תבוטל והבנייה תחודש

    צילום: Miriam Alster/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמירת שבת לא בתל אביב. לאחר ששר התחבורה ישראל כץ, החליט על הקפאת בניית גשר 'יהודית' מעל נתיבי איילון ביום שבת, מטעמי סדרי עדיפויות בעבודות במשרד וגם עקב חילולי השבת הנוצרים מהעבודה על הגשר. כזכור בניית הגשר נתקלה בהתנגדות של תושבי תל אביב יפו.

    בעקבות ההקפאה בעבודות, עיריית תל אביב פנתה אל בית המשפט, בדרישה לחייב את שר התחבורה לחתום על חילולי שבת המוניים. בית המשפט נעתר לעירייה והוציא צו על תנאי כנגד שר התחבורה וחברת נתיבי איילון, המחייב להבהיר מדוע לא תבוטל הנחייתו להקפאת עבודות גשר 'יהודית'. אם שר התחבורה לא ישכנע את בית המשפט בנחיצות ההקפאה, יורה בית המשפט לחדש את העבודות על הקמת הגשר תוך חילול שבת המוני בפהרסיא.

    מדוברות עיריית תל אביב-יפו נמסר: בית המשפט העליון הוציא היום (ראשון) צו על-תנאי נגד משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון, המחייב את שר התחבורה להבהיר מדוע לא תבוטל הנחייתו להקפיא את העבודות להקמת גשר יהודית, ואת חברת נתיבי איילון להבהיר מדוע לא תמשיך לבנות את הגשר, ללא דיחוי נוסף, במתכונת שאושרה לפני הנחיית שר התחבורה.



    0 תגובות