חברת הנדל"ן מבטיחה: בית כנסת בכל בניין

    קלמן טלר 1 Comment on חברת הנדל"ן מבטיחה: בית כנסת בכל בניין

    על מנת לתת מענה לשומרי המצוות בקרב חברות וארגונים, תקצה קבוצת רפאל נדל"ן בכל פרויקט מסדרת GOLDTEC REFAEL , משרד אשר ישמש כבית כנסת. דוד רפאל הבעלים ומנכ"ל הקבוצה: "בניין משרדים צריך לתת מענה לצרכי העובדים לא רק בכל הקשור לעבודתם אלא גם לצרכיהם האישיים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבוצת רפאל נדל"ן בבעלות היזם דוד רפאל הודיעה כי בכל פרויקט של הקבוצה תחת המותג GOLDTEC REFAEL, יוקצה משרד לטובת הקמת בית כנסת אשר ישרת את עובדי ובאי הבניין. המטרה היא להעניק מעטפת כוללת לצרכי העובדים והמבקרים הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה האישית.

    אחד האתגרים של הכלכלה הישראלית הוא שילובו של המגזר החרדי בשוק העבודה. בשנים האחרונות חלה עלייה ויותר חרדים משתלבים בשוק עבודה. על שוק הנדל"ן לתת מענה לכך ולאפשר לחרדים ואנשים מאמינים להתפלל בבניין המשרדים שלהם ובכך להקל על יום עבודתם.

    כאמור, בכל פרויקט תחת מותג GOLDTEC REFAEL יוקם בית כנסת. בימים אלו ובעתיד הקרוב יקומו פרויקטים של המותג בכל רחבי הארץ. בין היתר ברחובות, כפר סבא, טירת כרמל, חיפה, מבוא כרמל, נשר, בית שאן ונצרת.

    דוד רפאל, הבעלים והמנכ"ל של קבוצת רפאל נדל"ן אומר: "בזמנים אלו, בהם אנשים מבלים חלק ניכר משעות היום במקומות העבודה, על יזמים לחשוב כיצד ניתן פתרון לכל צרכיהם. בניין משרדים צריך לתת מענה לצרכי העובדים לא רק בכל הקשור לעבודתם אלא גם לצרכיהם האישיים. האפשרות להתפלל באותו בניין יקל על שגרת יום העבודה של אנשים מאמינים. שילובם של חרדים במעגל העבודה הולך וגובר בשנים האחרונות ומציב אתגר בפני היזמים, אתגר שאנו בקבוצת רפאל נדל"ן לוקחים בשמחה רבה וזאת על מנת לאפשר להם את התנאים הטובים ביותר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יישר כח כל הכבוד לכם