תמיכה בישראל ממדינות ערב: "תומכים בכם נגד הטרוריסטים"

    שלמה ריזל No Comments on תמיכה בישראל ממדינות ערב: "תומכים בכם נגד הטרוריסטים"

    לאחר סבב הלחימה בעזה, בו נהרגו 6 מחבלים, צה"ל ביצע 160 תקיפות אוויריות והרס רב של מבנים. ישראל מקבלת חיזוק ממקור בלתי צפוי, אזרחי מדינות ערב באזור. "אנחנו איתכם נגד הטרוריסטים" כתבו

    מכתב מאזרח ערבי צילום: מתוך הטויטר של דו"צ בערבית
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיזוק מערביי האזור לאחר סבב הלחימה. דובר צה"ל בערבית סגן אלוף אביחי אדרעי פרסם ברשת החברתית מכתבי תמיכה בישראל, שקיבל מאזרחים במדינות ערב לאחר סבב הלחימה בעזה, "תומכים בכם מול הטרוריסטים".

    דובר צה"ל בשפה הערבית, סא"ל אביחי אדרעי, פרסם היום (רביעי)  בדף הטוויטר שלו, תגובות שנשלחו אליו מרחבי העולם הערבי, במכתבים הביעו אזרחי מדינות ערב תמיכה בישראל, לאחר סבב הלחימה המהיר מול חמאס במהלכם, צה"ל ביצע 160 תקיפות והרס רב ברצועה. למכתבים צורפו צילומים של דרכונים מתושבי סוריה, עיראק וירדן.

    תמיכה

    אחד ממכתבי התמיכה עם הדרכון | צילום מעמוד הטויטר של דו"צ בערבית

    אדרעי כתב כי: "אנחנו מקבלים כל הזמן מסרים של סולידריות ותמיכה מכל מדינות ערב, נוכח הטרור והאיומים של חמאס. החגיגות הריקות של הנצחונות כביכול שלהם לא מצליחים לשכנע רבים".

    מכתב תמיכה בישראל מסוריה | צילום מעמוד הטוויטר של דו"צ בערבית

    דובר צה"ל בערבית, פרסם רק חלק מהדוגמאות למכתבי החיזוק שקיבל מאזרחים ערביים מהאזור. לדוגמא: אזרח סורי כתב על גבי פתק כי: "אני, כמו אלפי סורים אחרים, תומך בשכנתנו ישראל ובצבא הגנה לישראל נגד הטרוריסטים שטוענים שבוצע להם עוול".

    אזרח סורי פונה לפלסטינים, מאשים אותם במצבם וכותב:"סירובכם להצטרף לישראל הוא שהביא עליכם את המצב הזה. ישראל היא האופציה הטובה ליותר לשלטון בארץ הזו. הסתכלו על מדינות מסביב והבינו זאת".

     



    0 תגובות