שר בכיר נגד נתניהו: "כלא אותנו בישיבה כדי לקדם את הפסקת האש"  

    שלמה ריזל No Comments on שר בכיר נגד נתניהו: "כלא אותנו בישיבה כדי לקדם את הפסקת האש"  

    "לא היתה הצבעה על הפסקת האש" כך חושף שר בכיר בקבינט, "השרים ליברמן, בנט, שקד ואלקין התנגדו לעמדת ראש הממשלה" לדבריו ,אנשי לשכתו תדרכו עיתונאים כאילו הסכימו כל השרים על הפסקת האש", את האשמה החמורה הזאת מטיל שר בכיר בקבינט, שזועם על התנהלות ראש הממשלה בישיבת הקבינט האחרונה

    צילום: פלאש 90
    8:07
    18.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקבינט הביטחוני-מדיני פרסם את הודעתו על המשך התקיפות בעזה רק אם החמאס יימשיך לתקוף. כעת נשמעת ביקורת קשה מאוד על ההתנהלות שלאחר מכן. שר בכיר בקבינט תקף היום (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולשכתו, וכינה אותה "מזעזעת", כך חושף אריאל כהנא ב'ישראל היום'.

    "ראש הממשלה דורש בכל ישיבת קבינט מהשרים לשמור על סודיות ולא לדבר בתקשורת על תוכן הישיבות בשל רגישות הדברים", אמר הגורם והמשיך, "כך נהגו השרים גם באחריות רבה. והנה, היום לא מסתיימת הישיבה ולשכתו מוציאה לעיתונאים מסוימים תדרוך כאילו כל השרים הצביעו בעד ההצעה שלו להפסקת אש. זהו תדרוך שקרי, שכן בקבינט כלל לא התקיימה הצבעה".

    "השרים ליברמן, בנט, שקד ואלקין התנגדו לעמדתו", הדגיש השר הבכיר, "ואם הייתה מתקיימת הצבעה יתכן מאוד שאחרים היו מצטרפים אליהם ולראש הממשלה לא היה רוב. בנוסף, ליברמן ובנט שבדרך כלל חלוקים, הציגו היום עמדות קרובות. נתניהו הבין שהוא בבעיה פוליטית ולכן הוציא את התדרוך השקרי".

    "יתרה מכך, בזמן שהשרים מקיימים את הישיבה מתברר שהוא קיים מאחורי גבם מגעים להפסקת אש שסוכמה בעוד הדיון מתקיים. למעשה ראש הממשלה כלא אותנו בקבינט כדי לקדם את המהלך. זו לא הפעם הראשונה שהוא נוהג כך אך היום זה הגיע לשיא. זו התנהלות מזעזעת", דברי השר הבכיר.

    מלשכת שר הביטחון נמסר כי לא נערכה הצבעה בקבינט וכי עמדתו של ליברמן בעד תקיפה בעזה נותרה בעינה: "התדרוכים על תמיכתו כביכול של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בעצירת התקיפות בעזה הן פייק ניוז. עמדתו של שר הביטחון עקבית ולא השתנתה.



    0 תגובות