האיומים של מנליס: זה מה שיש לדובר צה"ל להגיד

    עמית דניאל No Comments on האיומים של מנליס: זה מה שיש לדובר צה"ל להגיד

    דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס, כותב בשעות האחרונות איומים בחשבון הטוויטר שלו, אך איומים לחוד ומציאות לחוד, וכך חמאס ממשיך לשגר רקטות ולצחוק כל הדרך אל השיגור הבא

    דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס והרמטכ"ל אייזנקוט צילום: דו"צ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל רונן מנליס, דובר צה"ל המכהן, דואג לעדכן בטוויטר שלו במשך השנה על הנעשה בצה"ל. בעמוד הטוויטר שלו, מעביר מנליס גם מסרים החוצה, לעם בישראל ולאויבינו. אתמול, מתחילת המתקפה של חמאס כלפי יישובי הדרום, מנליס משגר איומים בעמוד הטוויטר שלו וגורם ללעג בקרב הגולשים.

    כך למשל, בתחילת המתקפה כתב מנליס: "חמאס מוביל את הרצועה לחורבן וירגיש בשעות הקרובות את עוצמת התגובה של צה"ל. עד כה תקפנו מגוון רחב של יעדים. חוליות משגרי ירי תמ"ס, מתחמים צבאיים ועמדות תצפית. הניסיון לפגוע באזרחים- לא מקובל עלינו ונמשיך להגיב בעוצמה".

    בהמשך, העלה מנליס תמונה של הפצצה בעזה וכתב: "צה"ל תקף נכס טרור יחודי של ארגון הטרור חמאס בעיר עזה".

    מנליס

    מנליס כתב עוד: "חמאס יודע טוב מאוד מה אנו תוקפים ומה מחיר העימות עם צה"ל. נמשיך לפעול בעוצמה".

    היום (שלישי), כתב מנליס: "אני שומע שורת ציוצים והצהרות שמקורם בבונקרים ברצועה. אני מציע להם להתחיל לחשוב על ציוץ שמסביר לתושבי עזה לאיזה אסון הם מובילים אותם. תושבי ישראל איתנים וצה"ל נחוש, עלינו ציוצים פחדנים לא עושים רושם".

    ברקע נמשכות תקיפות צה"ל בעזה שהורס מבנים ותוקף מנהרות טרור. לעבר יישובי הדרום נמשכות התקיפות ומבול הרקטות ללא שום תגובה ישראלית משמעותית.



    0 תגובות