הושמדה: מפקדת המודיעין של חמאס

    קובי פינקלר No Comments on הושמדה: מפקדת המודיעין של חמאס

    הבניין ממנו פעלה היחידה המודיעינית של חמאס, הושמד היום. מטרות היחידה הייתה לאסוף מודיעין על ישראל. הפצצת המבנה מהווה מכה לחמאס לארגן את מערכותיו בזמו הלחימה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיל האוויר ממשיך לתקוף ברצועה כל העת, הדגש הוא על מבנים חשובים לחמאס במטרה להגדיל את עוצמת המכה ולהגביר את הלחץ על חמאס. דובר צה"ל מסכם את תקיפת נכס טרור ייעודי נוסף של ארגון הטרור חמאס בשכונת אלפרקאן.

    דובר צה"ל מוסר כי מטוסי קרב של צה"ל  תקפו את משרד המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס. המשרד הינו בניין רב קומות, המשרת את פעילי המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס לאיסוף מודיעין כנגד מדינת ישראל, בשכונת אלפרקאן בצפון רצועת עזה.

    הפעילות הצבאית של יחידת המודיעין הצבאי בוצעה ממבנה הממוקם בלב אזור מאוכלס ובסמוך לבית ספר. היחידה אחראית לכלל תהליכי האיסוף והמחקר המודיעיני כנגד מדינת ישראל, ועל שיקוף תמונת המצב המודיעינית לבכירי הזרוע הצבאית.

    מדובר בתקיפה של נכס שלטוני מרכזי של חמאס שבוצעה בהמשך לתקיפות הנרחבות שביצע צה"ל ובתגובה למתקפת הטרור שמוביל ארגון הטרור חמאס לעבר אזרחי ישראל.

    צה"ל נחוש לבצע את משימת ההגנה על אזרחי ישראל, ערוך ומוכן לתרחישים שונים ככל שיידרש. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל.

    צפו בהפצצה:



    0 תגובות