פלח שוק – פינת הצרכנות 30.1.13

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות 30.1.13
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    30771-hadmaya-karton-halav-2per_1'תנובה' משיקה, לראשונה במקררי החלב, חלב טרי 2% בקרטון 1.5 ליטרים. ממחקרים שערכה 'תנובה', עולה כי חלב 2% מהווה פתרון ביניים הן עבור צרכני חלב דל שומן המחפשים טעם עשיר יותר והן עבור צרכני חלב 3% שומן המעוניינים להפחית את אחוז השומן שהם צורכים בחלב. בנוסף הדגישו ב'תנובה' כי אריזת קרטון 1.5 ליטר מספקת כמות ביניים המתאימה לסל הצריכה הממוצע של אחוז גבוה מצרכני החלב. המוצר בכשרות 'וועדת מהדרין תנובה' בראשות הגר"מ גרוס והגרי"מ שטרן.

    DSC_0850למעלה מ-80 יינות מעשרות יקבים בארץ ובעולם הושקו בתערוכת היין 'Wine Seven Two' המוצגת זו השנה השנייה בירושלים. בתערוכה, אוסף נדיר ואיכותי של מאות יינות כשרים ממיטב היקבים תחת קורת גג אחת. באירוע התקיימו גם סדנאות בישול גורמה בניצוחם של השפים המובילים בישראל, הנחות על מגוון יינות ועוד. את התערוכה ארגנה חנות היין הירושלמית 'א.א. פיופ'.

    IMG_3514 copyתחת הכותרת 'אור המזמור' נחתם בהצלחה יום פעילות שארגנה 'מלכות וקסברגר' בשיתוף פעולה מיוחד עם ארגון 'יד לאחים'. הפעילות כללה כיבוד, ממתקים, מתנות והרבה יחס מיוחד ואוהב החשוב לילדים אלו. שיאה של הפעילות הייתה בחלוקת ספרי התהילים 'מזמור לתודה' של 'מלכות וקסברגר'- ספרי תהילים בשילוב ציורים יפהפיים המתאימים לנושאי המזמורים. ומביעים את שלל התחושות שדוד המלך משורר עליהן בפרקיו.

    nozel nikui'סנו' מציגה את נוזל הכלים 'סנו סאן' באריזה חדשה כשכעת ניתן לרכוש את המוצר במיכל של 750 מ"ל, במכל חסכוני של 1.5 ליטר, ובמכל של 1 ליטר עם משאבה נוחה לשימוש. 'סנו סאן' מופיע במגוון ניחוחות: תפוח ומאסק, תמצית נענע, לימון ואלוורה, לבנדר ושמן רוזמרין.

    'מיטב בית השקעות' משיקה מוצר חדש המאפשר השלמת הון עצמי למשכנתא באמצעות חסכונות לטווח ארוך. מוטי ויזל, יועץ בכיר ל'מיטב יועצי משכנתאות' מסביר כי: "המהלך החדש יחזיר לשוק עשרות אלפי משפחות, רובן צעירות וזוגות טריים שיצאו ממנו בעקבות ההוראות החדשות של בנק ישראל, משום שהיו זקוקות ליותר מ- 75% מימון לדירה ראשונה"

    המקצוענים של 'מזרחי–טפחות' מציגים את פיקדון 'רימונים': פיקדון סולידי, המיועד עבור אלו הרוצים להרוויח מעליית הריבית, אך עם זאת מעוניינים ברמת נזילות גבוהה. פיקדון 'רימונים' לשנתיים מעניק ריבית גבוהה, שעולה ככל שממשיכים ומתמידים בתוכנית. מצד שני הוא מאפשר משיכת כסף מדי שלושה חודשים. בבנק מציינים כי סכום המינימום להפקדה בפיקדון הוא 50,000 ₪.



    0 תגובות