עיתונאים: "אומרים שאתה לא כשיר להנהיג" – נתניהו: "תמשיכו לנסות"

    איתי גדסי No Comments on עיתונאים: "אומרים שאתה לא כשיר להנהיג" – נתניהו: "תמשיכו לנסות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו חוזר על טענותיו באשר לחוסר הידיעה סביב מעורבות קרוביו בפרשת הצוללות | מתייחס להעברת מזוודות הכסף לחמאס | וגם, מה השיב כשהתבקש להתייחס לאהוד ברק

    נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הלילה (מוצאי שבת) לפריז. "אנחנו יוצאים לטקס חשוב מאוד לציון מאה שנים לסיום מלחמת העולם הראשונה. מלחמה עקובה מדם, שגבתה את חייהם מיליונים רבים", אמר נתניהו והוסיף: "הייתה לה חשיבות גדולה גם בתולדות העם שלנו. קודם כל, העובדה שהיו שם מאות אלפי לוחמים יהודים, מה שסימן כבר את התפנית הבאה ביכולתנו להגן על עצמנו, וכמובן היא הביאה לסיומה של האימפריה העותמאנית ששלטה בארצנו, וזה סלל את הדרך לציונות".

    נתניהו סיפר: "אפגוש שם עשרות רבות של מנהיגים מרחבי העולם, ותהיה לי פגישה נפרדת עם הנשיא מקרון. יש הרבה נושאים חשובים שצריך לדבר עליהם, אבל עצם הנוכחות שם היא חשובה. אני, כדרכי, אייצג את מדינת ישראל בגאווה גדולה ובגאון".

    ראש הממשלה נתניהו התייחס לשאלות עיתונאים. בעמנה לשאלה האם ייפגש בשולי הטקס עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וענה: "אני מכבד את בקשת המארחים, והבקשה שלהם הייתה לא לקבוע פגישות "צד" הם קוראים לזה. אני מכבד את הבקשה".

    בנוגע לתיק הצוללות שהמלצות המשטרה בו פורסמו בשבוע שעבר, אמר נתניהו: "זה שנתיים שמראים אותי עולה ויורד בצוללות. תחילה אמרו: 'הוא ידע' עכשיו אומרים: 'הוא לא ידע'. אז כפי שאתם יודעים, לגביי, אין אפילו טענה. זה לא דבר של מה בכך, משום שלא מהססים הרי להאשים אותי בטענות האבסורדיות ביותר, כאלה שלא מחזיקות מים, אם אפשר להתבטא כך. אבל במקרה הזה, אפילו טענה אבסורדית לא הייתה".

    בנושא המתיחות בדרום: הוסיף ראש הממשלה ואמר: "קודם כל הדברים האלה כבר נעשו, והם נעשו בתנאים מסוימים על מנת למנוע את המשבר ההומניטרי ועל דעת כל גורמי הביטחון וגם גורמי הקבינט. ערכנו דיונים רציניים. זה שאלה של אלטרנטיבות. יש לנו עוד נושאים רבים שאנחנו מטפלים בהם, בחזיתות שונות, וגם בעניין הזה אני חושב שאנחנו פועלים בצורה מושכלת ואחראית. לכל צעד, בלי יוצא מן הכלל יש מחיר. כשאתה נוקט צעדים של מנהיגות תמיד יש מחיר. אם אתה לא יכול לשאת במחיר, אתה לא יכול להנהיג. ואני יודע לשאת במחיר".

    בעקבות הביקורת החריפה שנשמעה כנגד העברת מזוודות הכסף הקטאריות לחמאס, אמר נתניהו: "אני עושה מה שאני יכול בתיאום עם גורמי הביטחון להחזיר את השקט ליישובי הדרום, אבל גם למנוע משבר הומניטרי. זה תהליך. אני חושב שברגע זה, זה הצעד הנכון".

    כשנשאל לתגובתו על כך שמקורבו, עו"ד דוד שמרון, נמצא תחת המלצת משטרה להגיש נגדו כתב אישום בחשד לטיפול בשוחד בפרשה. ושאלת ידיעת נתניהו על מעורבותו בפרשה, ענה: "אתם יודעים הרי שלא ידעתי. שנית, אני מציע להמתין לסוף התהליכים ולא לחרוץ דין".

    על כך הגיב עיתונאי, "טוענים שאם לא ידעת אתה לא כשיר להנהיג" ונתניהו השיב: "טוענים הרבה טענות, והטענות האלה מתנפצות ויורדות למצולות. אתם יודעים את זה, כולם יודעים. משנים כל הזמן את הקו. מנסים, תמשיכו לנסות".

    באשר לחוק סער, אמר ראש הממשלה נתניהו: "אני אחזור ואני אדון בנושאים האלה. כרגע אני יוצא לחו"ל, ובזמן שהותי בחו"ל אני מניח שאני לא אטפל בזה, אבל כשאני אחזור נטפל בכל הדברים. זה לא חוק פרסונלי, זה חוק בסיסי".

    לסיום, נשאל על הביקורת שמשמיע אהוד ברק "הוא מתווה את דרכו בחזרה לפוליטיקה לדעתך?", נתניהו שאל: "מי?" ושהשיבו לו "אהוד ברק" הוא ענה: "טוב, אתם כבר יודעים לענות על זה יותר טוב ממני".



    0 תגובות