אייכלר: "אין החלטה במי לתמוך, אבל אל תתנו חרב ביד החילונים"

    איתי גדסי 1 Comment on אייכלר: "אין החלטה במי לתמוך, אבל אל תתנו חרב ביד החילונים"

    "לא בונים בירושלים כדי שהצעירים החרדיים יעזבו את העיר" כך אומר היום ישראל אייכלר בראיון ל'מהדורה המרכזית' | העתיד של ירושלים בקרב המגזר החרדי, הדיון במועצת, ולמה לדעתו חייבים ללכת ולהצביע בטרם נקבע זהות המועמד | האזינו לראיון

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. אייכלר שוחח על עתיד ירושלים החרדית והסכנה לדבריו שיש לציבור החרדי אם יעלה מועמד חילוני ועתיד הדיור של הצעירים.

    ועדת השמונה: שאלת התמיכה במשה ליאון הובאה בפני הוועדה ואנחנו העברנו את העניין למועצת, המזכיר יביא את השאלה בפניהם. שיסגרו דברים אתם תדעו הכל.

    מהות ירושלים: המהות זה הכי חשוב, בירושלים יש אנשים שחושבים שצריך לתחם את החרדים בתוך מקום סגור. ואצלנו המלחמות בקלפיות. ולכן ההכרכה הפוליטית היא החשובה ביותר. גם בדיור גם על קרקע שצריך להקים בית כנסת. מי שלא מצביע נותן חרב בידי החילונים. צריך לבנות לכל האוכלוסיות בירושלים. הצעירים צריכים לגור בירושלים.

    חינוך: אלפי כיתות חסרות לחינוך החרדי בירושלים ואצל החילונים יש כיתות ריקות, וזה ברקת עשה והוא ייצג את כלל הדתיים והחילונים בירושלים. אל תתעוררו אחרי הבחירות ותשאלו למה כך מתנהגים אלינו. חייבים בבחירות ללכת ולהצביע.

    אז למי להצביע בבחירות? את זה גדולי ישראל יקבעו בקרוב.

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות