סיידא סייר בקוממיות: "חקלאים צריכים ללמוד על שמיטה"

    איתי גדסי No Comments on סיידא סייר בקוממיות: "חקלאים צריכים ללמוד על שמיטה"

    חבר הכנסת דני סיידא סייר בהתיישבות בדרום הארץ וביקר ביישוב קוממיות

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת דני סיידא (ש"ס) סייר עם נציגי ההתיישבות בדרום בכדי להביא פתרונות לרכזי ההתיישבות במיזמים שונים תוך שיתופי פעולה עם משרדי הממשלה.

    ביוזמתו של האדמו"ר בנש"ק ר' דוד אבוחצירא שליטא המשיך חה"כ סיידא לישוב קוממיות שם נפגש עם המרא דאתרא ורבני האזור, הפגישה עסקה בנושא הקירוב והצמאון האדיר של כל הישובים באזור.

    הרב מנדלסון שליט"א ממשיך דרכו של אביו זצוק"ל הציג בפני חה"כ סיידה את החשיבות שבדבר – פעילויות בקרב בני הנוער שיעורי תורה בבתים וליווי צמוד בכל מה שקשור ליהדות.

    חה"כ סיידה המייצג את אנשי ההתיישבות והחקלאות בכנסת הציג בפני הרכזים והרבנים את החשיבות של פתיחת שיעורי התורה בישובי הפריפריה תוך מתן דגש לחקלאים עצמם העוסקים בתחום בכדי שבשנת השמיטה ילמדו את כל מה שקשור לתחום וזה יהיה רוב עיסוקם בשנה השביעית. סיידה אמר: "הדבר הזה הוכיח את עצמו במהלך שנות השמיטה האחרונות והמגמה היא שנזכה להיות מבחינת מוסיף והולך".

    בסוף הסיור חה"כ סיידה ורבני ההתיישבות ערכו לימוד משניות ודברי תורה לעילוי נשמתו של שר הדתות ר' דוד בן פרלה זצ"ל שהיה מהתומכים הגדולים בכל מה שהיה קשור להפצת היהדות וקירוב לבבות בענף ההתיישבות.



    0 תגובות