ברקוביץ: "צפו להפתעה גדולה על תמיכה בי מהמגזר החסידי"

    איתי גדסי 3 Comment on ברקוביץ: "צפו להפתעה גדולה על תמיכה בי מהמגזר החסידי"

    "פעילי המטה של אלקין ושל יוסי דייטש עובדים איתי להביא את הציבורים הגדולים לתמיכה בי בבחירות" כך אומר הערב המועמד לראשות העיר ירושלים, עופר ברקוביץ', לדבריו "תהיה הפתעה גדולה במגזר החרדי על תמיכה בו" ואומר: "אני מקיים שיחות עם גורמים בציבור החרדי כל הזמן"

    עופר ברקוביץ צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד לראשות עיריית ירושלים עופר ברקוביץ' המתמודד לסיבוב שני על כס הראשות, התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    עבודת המטה: "ישנה התעוררות גדולה במטה, אנשי אלקים שמצטרפים אלי וגם אנשי דייטש, עסוקים שהציבורים הגדולים הללו יעברו אלינו".

    פעילי דייטש: "לא סיכמנו כלום מול דייטש, אני חושב שכולם צריכים להיות שותפים בניהול העיר. גם אצל הציבור החסידי וצריך למנוע את הפגיעה באדמורים כפי שיש אווירה ברחוב."

    שכונה חרדית: "ישנה היתכנות שהחסידים יצביעו לי, שוואלין אותי על סוגיות דת, אני מחוייב לסטטוס קוו, אני אבנה שכונה חרדית חדשה, אני אנקה את השכונות ברחובות".

    התעוררות: "שותפים למפלגה כלל המגזרים בירושלים. ההתעוררות הי אחריות. מלדבר לעשות למען הסביבה. הקמתי את התנועה מול ההגירה השלילית מהעיר. ההתעוררות בשיאה שכל המגזרים מגיעים אליי ועובדים איתי למען העיר".

    תמיכה חסידית: "אני בהחלט מקיים שיחות ואני מדבר עם גורמים בציבור החרדי. צפויה לכם הפתעה בציבור החסידי ובציבור החרדי לקראת הבחירות ואני מכבד את הרבנים בירושלים".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      משה ליאון לוקח אין מצב שאנשים דייטש תמוכים ברקוביץ' בעזרת השם יתברך משה ליאון לוקח

    2. 1

      הוא מגמגם? נראה שממ ממש לא מונח בענייני הציבור החרדי.