האסון הקשה בכביש 90: אחות אם המשפחה מדברת לראשונה • האזינו

    בנצי ליזרוביץ' ואריאל שרפר 1 Comment on האסון הקשה בכביש 90: אחות אם המשפחה מדברת לראשונה • האזינו

    אסתר אדרי, אחותה של שושי עטר שנספתה עם בעלה וששת ילדיה בתאונה המחרידה, מדברת לראשונה: האסון הקשה, הרגע המחריד והמשפחה המיוחדת שהיתה ואיננה

    זירת התאונה המחרידה צילום: דוברות כב"ה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האסון הקשה בכביש 90 בו נספתה משפחת עטר. אסתר אדרי, אחותה של שושי עטר, דיברה היום (חמישי) על התחושות הקשות ועל המשפחה שהית ואיננה.

    "שושי, כאחותנו הבכורה, הרגישה ונטלה על עצמה אחריות למרות שהיא בעצמה הייתה צעירה בתחילת חייה הבוגרים", אמרה אדרי. "אנחנו יודעים שחלק גדול בחיינו השגנו בזכות שושי, היא הייתה לנו המגדלור. הם בחרו ליישב את ארץ ישראל, את ארץ הקודש. הם אהבו את פסגות, את הקהילה, את החינוך פה, את תורת ישראל".

    היא אמרה עוד כי "בכל דבר הם התאמצו, השקיעו בזוגיות. להיות זוג אוהב זה לא בא בקלות, הם השקיעו בקשר, הם השקיעו בחינוך ילדים. היה חשוב להם להתייעץ, לעשות מה שנכון. הם השקיעו בערכים, בעם ישראל, אנחנו עם מיוחד – לא כמו כל העמים. אנחנו אור לגויים. יריב היה מהנדס מחשבים ויכול היה לעשות הרבה כסף. הוא עבד כדי להיות קרוב למשפחה ולהשקיע בילדים".

    "הסכמנו לדבר כי אנחנו מרגישים כי אם כל אבא ואימא, כל איש ואישה, יתחברו אחד לשני וייתנו לילדים שלהם את מה שהם נתנו, זה יהיה כל כך הרבה. הם כל הזמן עשו, כל הזמן למדו. אני בטוחה שאם כל עם ישראל יהיה כמותם – הגאולה תבוא והם יקומו לתחייה. עברנו כל כך הרבה דברים ולא ציפינו לכזאת מכה. אנחנו מקווים שהם יקומו בתחיית המתים ונראה אותם. זה תלוי בנו, בעם ישראל, שנדבוק בארץ ישראל ובתורת ישראל".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בכו,בכו על אנשים שכבר לא נראה
      על ילדים שלא יושבים עליהם שבעה.
      על 14 שנים של השקעה שכאילו
      לקחה אותם הרוח