נתניהו: "לא נקבל אולטימטום מהחמאס"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "לא נקבל אולטימטום מהחמאס"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה לטבח הנורא בארה"ב, לביקורו המדיני בעומאן ולמצב המתוח בדרום ואמר: "בשום שלב ישראל לא תקבל שום אולטימטום מהחמאס. ישראל תמשיך לפעול על פי האינטרס הישראלי ולמען ביטחון ישראל בלבד"

    נתניהו צילום: אלכס קולומוסקי, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבת הממשלה נפתחה הבוקר בדקת דומיה לזכר הנרצחים בבית הכנסת בפיטבורג שבארה"ב. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "עם ישראל מתאבל כולו עם משפחות הנרצחים בטבח המזעזע בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג. בשמי, בשם ממשלת ישראל ובשם עם ישראל אני שולח את תנחומינו שנשלחים מעומק ליבנו למשפחות ששכלו את יקיריהן. כולנו מתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים".

    נתניהו הוסיף: "קשה מאוד להפריז בזוועה של רצח יהודים שמתכנסים בבית כנסת בשבת ושנרצחו רק בגלל שהם יהודים. ישראל עומדת בחזית אחת עם הקהילה היהודית בפיטסבורג, עם כל קהילות הציבור היהודי בארה"ב ועם העם האמריקני. אנחנו עומדים יחד בחזית אחת נגד האנטישמיות ונגד גילויי הברבריות הזאת".

    ראש הממשלה נתניהו קרא למנהיגי העולם להתאחד יחד כנגד גילויי אטנטישמיות. "אני קורא לעולם כולו להתאחד במאבק באנטישמיות בכל מקום שהוא. היום לצערנו אנחנו מתכוונים לארה"ב, שזהו הפשע האנטישמי הגדול ביותר בתולדותיה, אבל אנחנו מתכוונים גם כמובן למערב אירופה, ששם יש מאבק קשה נגד גילויי האנטישמיות החדשה. כמובן יש גם את האנטישמיות הישנה והמוכרת, וגם זאת שבאה מהאסלאם הרדיקלי. בכל החזיתות הללו אנחנו צריכים להתייצב ולהשיב מלחמה שערה נגד הקנאות הברוטלית הזאת. זה מתחיל ביהודים ואף פעם לא נגמר ביהודים".

    בהמשך הישיבה סיפר ראש הממשלה על ביקורו במדינת הערבית עומאן כאורחו של הסולטן קאבוס אבו סעיד. "ביום שישי חזרנו רעייתי ואני מביקור מדיני היסטורי בעומאן. נפגשתי שם עם מנהיג עומאן, הסולטן קאבוס בן סעיד, אדם מאוד מנוסה ומאוד מרשים. זהו ביקור ראשון רשמי של ישראל בעומאן מזה 22 שנים. הביקור הזה מגיע על רקע מאמצים מדיניים שאני מקדם בשנים האחרונות מול מדינות ערב. בפגישה הארוכה שלנו אנחנו דנו בהרחבה באתגרים העומדים בפני המזרח התיכון. אלו היו שיחות חשובות – גם למדינת ישראל ושיחות חשובות מאוד לביטחון ישראל. יהיו עוד".

    בנוגע למצב המתוח בדרום הארץ, אמר נתניהו: "אנחנו אחרי סוף שבוע של תקיפות של חיל האוויר בעזה. אתמול שמענו כביכול על "אולטימטום" מצד החמאס לישראל. בשום שלב ישראל לא תקבל שום אולטימטום מהחמאס. ישראל תמשיך לפעול על פי האינטרס הישראלי ולמען ביטחון ישראל בלבד". יצוין כי בשעה 16:00 היום (ראשון) צפויים להתכנס חברי הקבינט המדיני בטחוני לבד מהשר נפתלי בנט שטס לארה"ב.



    0 תגובות