אלעד: פושטים על העיר, ומחתימים עצומה לשר הפנים; דחה את הבחירות

    איתי גדסי 2 Comment on אלעד: פושטים על העיר, ומחתימים עצומה לשר הפנים; דחה את הבחירות

    תושבי אלעד והמפלדות החרדיות לא אומרים נואש באלעד, מאות בחורים ופעילים פושטים על הבתים בעיר ומתחמים על עצומה, הקוראת לשר הפנים אריה דרעי: דחה את הבחירות

    קרב ללא פשרות צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא מרימים ידיים: פעילי ש"ס ודגל התורה באלעד, לאחר ההחלטה החד משמעית של בג"ץ, לא לאשר את התמודדתו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד. החלו היום (שני) להעביר עצומות לידי תושבי אלעד, בהם הם קוראים לשר הפנים לדחות את הבחירות בעיר ולתת הזדמנות שנייה לכלל המועמדים להציג את מועמדותם. לשם כך גם עשרות בחורי ישיבה הגיעו לאלעד ועוברים בשעות האחרונות מדלת לדלת במטרה להחתים כמות עצומה של תושבים כנגד קיום הבחירות.

    כמו כן, מספר תושבי אלעד עתרו לבג"ץ כנגד הפסילה של בית המשפט, התושבים מוחים כי נשללה מהם הזכות להצביע למועמד שהם מאמינים בו, גם אם אינו תושב העיר באופן מובהק, בו הם מעוניינים שיכהן כראש עיר.

    בסמכותו של שר הפנים להורות על דחיית בחירות, בעיר ספציפית לאור מקרה מיוחד הדורש, הערכות מחדש לבחירות. הערכות הם כי דרעי לא ירצה להפעיל את סמכותו בעניין המדובר מכיוון שהוא צד חשוב וקריטי בעניין.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עם אני הייתי בממשלה משמש כשר הפנים הייתי מתערב אולי גם יכלתי להיות שר המשפטים ,אבל מה המציאות הוכיחה שאני לא שר ולא ח"כ מן המניין מה לעשות !

    2. 1

      השתתפות בחורי הישיבה בהחתמה היא ממש "שיעור כללי" ב"הכרת הטוב" כלפי פרוש שתמך בישיבה משלהם.