אלוף פיקוד הדרום: "צה"ל מוכן ומכין את עצמו לתרחישים בהמשך"

    קובי פינקלר No Comments on אלוף פיקוד הדרום: "צה"ל מוכן ומכין את עצמו לתרחישים בהמשך"

    אלוף פיקוד הדרום הרצי הלוי, מוציא הודעה מיוחדת בו הוא סוקר את מעשי הטרור של חמאס. וקובע כי "התקיפות כנגד חמאס היו משמעותיות וקשות". ישיבת הקבינט מדיני ביטחוני בהשתתפות הרמטכ"ל החלה. דיווחים מעזה על פינוי מפקדות

    האלוף הרצי הלוי עם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ בבית שנפגע מהטיל אמש צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוף פיקוד הדרום הרצי הלוי אומר היום (רביעי) כי התקיפות ברצועה היום היו קשות מאוד ומשמעותיות, יהיה קשה לחמאס לשקם אותם. בתוך כך ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני בראשות ראש הממשלה החלה בהשתתפות הרמטכ"ל. במקביל דיווחים מהרצועה על פינוי מפקדות ומשרדים של חמאס.

    חמאס מתיימרת לשלוט ברצועת עזה, מספרת לתושבי עזה שהיא רוצה לשפר את מצבם, אומר אלוף פיקוד הדרום. אבל אומר הלוי: "בפועל שחרור הרסן בגדר תופעת המטעניפ בלוני הנפץ בלוני התבערה, וגם הרקטות שראינו הלילה. מריעים את מצבם של תושבי עזה"

    לאור כל מעשי הטרור הללו אומר האלוף: "הביאו אותנו לתקוף הבוקר תקיפות משמעותיות גם אתרי ייצור אמל"ח של חמאס, גם מוצבים, גם מפקדות וגם תשתיות תתקרקע, כל מה שנתקף נהרס, יהיה קשה לשקם, יהיה קשה להביא את הכסף" קובע האלוף הרצי הלוי.

    לסיום אומר אלוף פיקוד הדרום: "צה"ל מוכן ומכין את עצמו לתרחישים בהמשך, נדע להגיב בעוצמה גבוהה יותר, נהיה מוכנים לכל תרחיש".

     צפו בדבריו של אלוף פיקוד הדרום:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות