"איננו יודעים חשבונות שמים": מכתב מרן שר התורה למשפחת גינזבורג

    ישראל בן צבי No Comments on "איננו יודעים חשבונות שמים": מכתב מרן שר התורה למשפחת גינזבורג

    מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שיגר מכתב ניחומים למשפחת גינזבורג ששני ילדיה נספו באסון השריפה בביתר, בצירוף מכתבו של חתנו, ראש ישיבת "אורחות תורה", הגאון רבי שרגא שטיינמן | המכתב המלא

    מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א צילום: בעריש פילמר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שיגר היום (ראשון) מכתב תנחומים למשפחת גינזבורג בביתר ששני ילדיה נספו בשבוע שעבר בשריפה המחרידה שפרצה בביתם.

    מרן שר התורה צירף למכתבו את דברי הניחומים שכתב חתנו ראש ישיבות אורחות תורה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א, שכתב: "כבוד הרב ראובן יהושע גינזבורג ומשפחתו שליט"א, ברוך דיין האמת. "ואנו מצווים ועומדים על אהבת ה' בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאודך. ופירשו חז"ל (ברכות נ"ד) בכל מדה ומדה שהא מודד לך, [ופירש רש"י בין מדה טובה ובין מידת פורענות] הוי מודה לו. כי השם יתברך הוא מקור הטוב ורוצה להיטיב, ובוודאי שזה מה שטוב וזה מה שצריך להיות".

    מכתב מרן

    את מכתבו מסיים הרב שטיינמן במילים: "וירחם ה' שתוכלו להמשיך ולהודות גם על מידה טובה".

    לדברים הללו הוסיף מרן שר התורה את ברכתו ותנחומיו וכתב: "בס"ד גם אני מצטרף להנ"ל, ואיננו יודעים חשבונות שמים, אולי זה חשבונות מגלגולים קודמים או חשבונות אחרים, וודאי שזה תיקון גדול. ויהי רצון שלא ישמע עוד שוד ושבר בארצנו ונזכה לנחמת ציון וירושלים", חיים קנייבסקי".



    0 תגובות