ליברמן תומך: החוק שישאיר את הח"כ לשעבר בכלא

    איתי גדסי No Comments on ליברמן תומך: החוק שישאיר את הח"כ לשעבר בכלא

    המהלך שישאיר בכלא את ח"כ לשעבר באסל גטאס: ח"כ פורר (ישראל ביתנו) יוזם חוק למניעת אפשרות ניכוי שליש או קיצור מאסר למורשעי עבירות טרור

    ליברמן צילום: בן דורי, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) יוזם חקיקת בזק שמטרתה למנוע קיצור מאסר או ניכוי שליש לכל אסיר שהיה מעורב בעבירה על חוק המאבק בטרור, דבר שימנע את קיצור עונשו של חבר הכנסת באסל גטאס שהורשע בהברחת ניידים לאסיר ביטחוני.

    גטאס, אשר נשפט לשנתיים מאסר ואמור לרצות את עונשו עד ליולי 2019 יוכל להשתחרר כבר בעוד חודשים ספורים אם יבקש לקצר את עונשו, דבר שכבר הודיע שיעשה.

    שר הביטחון אביגדור ליברמן הביע תמיכה בחוק ואמר כי "לא מתקבל על הדעת שמחבלים מורשעים יהנו מקיצור שליש. זה אבסורד ואסור להשאיר את זה אפילו לשיקול הדעת של ועדות השחרורים".

    ח"כ עודד פורר אמר: "לאפשר לאסירים ביטחוניים קיצור שליש, דוגמת הרצון לקצר את המאסר לשותף שסייע לרצח הדס מלכא, זה מצעד איוולת שחייבים לעצור בהקדם. בקרוב אולי נראה אסיר בטחוני אחר מצפה לקיצור מאסר – ח"כ לשעבר באסל גטאס, שהורשע בעבירות ביטחוניות חמורות. הוא אינו זכאי לפרס הזה של קיצור שליש, בדומה לכל מחבל אשר יושב בכלא הישראלי".

    לדבריו: "אסירים שפשעם נבע משנאה תהומית ממניעים גזעניים ולאומניים אינם אמורים לקבל זכויות יתר כדמות לימודים אקדמאיים וטלוויזיה בכבלים, בדיוק כפי שאינם אמורים ליהנות מקיצור שליש מעונשם. אני מצפה מחבריי לקואליציה שיסייעו בהליך הבזק של הצעת החוק וכך נחסוך מעצמינו את הפארסה של לצפות בעינים כלות במחבל גטאס משתחרר גם הוא שחרור מוקדם".

    יש לציין שרק לאחרונה נמנע שחרורו המוקדם של הסייען לרצח הלוחמת הדס מלכא הי"ד והצעת חוק זו תמנע באופן כללי שחרור בשליש של אסירים ביטחוניים.



    0 תגובות