כחלון: "לא אשב בממשלה אם יוגש כתב אישום נגד רה"מ"

    יעקב גפן No Comments on כחלון: "לא אשב בממשלה אם יוגש כתב אישום נגד רה"מ"

    שר האוצר מעריך "כי הבחירות קרובות מתמיד" והוא לא מוכן לקבל תנאי לקואליציה עתידית "להשאר בממשלה גם אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו"

    הקרע גודל. נתניהו וכחלון בישיבת הממשלה צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת בחירות: שר האוצר ‏משה כחלון התראיין היום (שלישי) בערוץ 2 ונשאל על ההליך שייתכן ויקרה ובו יוגש כתב אישום נגד ראה"מ, האם הוא ימשיך להיות שותף של נתניהו: "לא אשב בממשלה אם יוגש כתב אישום נגד רה"מ, ולא אסכים לתנאי כזה במו"מ קואליציוני עתידי. אף ראש סיעה לא יסכים. מעריך שהבחירות קרובות".

    שר האוצר משה כחלון כבר תקופה ארוכה נמצא במתח מתמיד מול ראש הממשלה, בסביבתו של כחלון טענו כי ראש הממשלה לוקח את הקרדיט על מצבה הכלכלי של ישראל לעצמו ועל כך היה זעמו מתחילת הקדנציה. כחלון למעשה כבר נמצא בתוך מערכת בחירות חודשים ארוכים, בהם שלטי חוצות בכל רחבי הארץ מעטרים את פניו של כחלון ואת הישגיו הכלכליים לטענתו.

    הדבר מהווה כאב ראש לא קטן לראש הממשלה, מכיוון שכחלון הוא לשון מאוזניים בקואליציה והוא חייב את מפלגתו איתו יחד. ייתכן ועל כך יתמקד קמפיין הבחירות של נתניהו שמעמיד את שלטון הימין בסכנה. לפי הסקרים האחרונים מפלכגת כולנו מדשדשת סביב ה-6 מנדטים. מנגד אורלי אבקסיס שמפלגתה כבר זוכה לחישה מנדטים הצהירה כי היא תשב בממשלה שתענה על דרישותיה כולל של נתניהו.



    0 תגובות