ח"כ אשר: "המערכה בפריפריה לא פחות חשובה מהמערכה במרכז"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר: "המערכה בפריפריה לא פחות חשובה מהמערכה במרכז"

    חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) סייר בערי הפריפריה בצפון ועמד על חשיבות הנציגות לשומרי התורה גם שם: "הפעילות של דגל התורה בערי הפריפריה אינה נופלת בחשיבותה מהפעילות בערים החרדיות"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אשר קיים ביום ראשון סיור מיוחד במטות הבחירות של הרשימות אותן מובילים נציגי תנועת דגל התורה בערי הצפון בבית שאן, כרמיאל וטבריה.

    בבית שאן – נערך הביקור במטה של רשימת חנוך לנער – המייצגת את תנועות דגל התורה וש"ס בעירייה, בראשותו וניהולו של סגן ראש העיר הרב פנחס דבוש שהציג בפני ח"כ אשר את ההישגים הרבים בקדנציה האחרונה של ארבעת נציגי הרשימה במועצת העיר הפועלים ללא לאות לחיזוק היהדות בעיר, ולרווחת הקהילות כמו הרחבת גני הילדים ובתי הספר המחנכים את התלמידים בדרכם של רבותינו זצ"ל ושליט"א. ח"כ אשר עקב מקרוב אחר הפעילות ועבודת פילוח נתוני התמיכה במפלגה החרדית בעיר שהיא המפלגה הגדולה ביותר במועצת העיר והודה לפעילי המטה על התארגנות המהירה להקמת המטות ברחבי העיר. ח"כ אשר התרשם כי מפילוח הנתונים וסקירת הפעילות נראה כי קיים סיכוי גבוה שמפלגת "חנוך לנער" בראשות סגן ומ"מ ראה"ע דבוש תגדל ותוכל להכניס בע"ה גם את הנציג החמישי מתוך שלושה עשר הנציגים במועצת העיר בבית שאן.

    לאחר מכן ביקר ח"כ אשר בכרמיאל והשתתף בפתיחת מטה הרשימה התורנית המאוחדת, רשימת יחד – בכרמיאל, בראשות נציג דגל התורה חבר המועצה פנחס סירוקה, לה יש כיום שלושה חברים במועצת העיר ונחשבת לסיעה הגדולה ביותר בעיר.

    סירוקה סקר והציג בפני ח"כ אשר את פעילות המטה ואת נתוני התמיכה ברשימת יחד בתוך זה הקמת מנגנון של יצירת קשר אישי וישיר באמצעות הטלפון או בדוא"ל עם כל המצביעים הפוטנציאליים והקמת מערך של טלפניות שיעמדו לרשות המטה על מנת לודא את תמיכתם של המצביעים ולסייע להם להגיע אל הקלפי ביום הבחירות, הוא הזכיר כי הציפייה היא להגדיל את מספר התומכים ברשימה בבחירות הקרובות מול כמות המצביעים שהיו בבחירות שעברו והדגיש כי השאיפה הריאלית שהרשימה תגדיל את כוחה במועצה משלושה חברים כיום לארבעה.

    ח"כ אשר קבע את המזוזה בפתח המטה ואף נשא דברים במעמד. בתחילת דבריו שיבח ח"כ אשר את ההתארגנות וציין את הערך המוסף שיש בהתלכדות כל הזרמים יראי ה' בראשות נציג דגל התורה בעיר פנחס סירוקה שיחד עם שאר הנציגים ממפלגת שס ושאר המפלגות עושים עבודה ופעילות מבורכת למען תושבי העיר והתוצאות ניכרות בשטח. כ"כ שיבח את כהונתו רבת השנים של ראש העיר מר עדי אלדר אשר פרש מתפקידו וציין שהיה קשוב לצרכי המגזר הדתי והחרדי במשך שנים רבות וסייע רבות לנציגי תנועת דגל התורה בכל נושא של חיזוק הקהילה התורנית בכרמיאל.

    ח"כ אשר הזכיר גם את העובדה כי הנציגים בכנסת ובממשלה שר הפנים אריה דרעי ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ושאר חברי הכנסת עומדים במשרדיהם ובוועדות הכנסת לימינם של הנציגים המקומיים דבר התורם להתפתחותה של העיר כרמיאל לטובת כל תושביה ובהם לקהילת דגל התורה ושאר הקהילות החרדיות והדתיות בעיר.

    בסיום דבריו הזכיר את התרומה הגדולה שיש להקמתה וקיומה של הישיבה הגדולה 'רינה של תורה' מיסודו של מרן הגראי"ל שטינמן זיע"א בכרמיאל, אשר מהווה מגדלור רוחני ותרמה רבות לדמותה של העיר.

    את הסיור במטות בערי הצפון חתם ח"כ אשר בביקור במטה הרשימה החרדית בטבריה שם פגש את סגן ומ"מ ראה"ע אליהו זיגדון ואת נציג דגל התורה חבר המועצה דוד אוחנה, שם קיבל דיווח מפורט ועמד מקרוב על פעילות הנציגים בחיזוק הקשר עם הקהילות החרדיות והדתיות ועל המאמצים הרבים אותם עושים נציגי הרשימה לחיזוק הצביון התורני בעיר, כמו הרחבת והגדלת מוסדות התורה, הדאגה לתלמודי התורה הישיבות והכוללים והקמת שכונות חדשות, כ"כ הוצגה בפניו ההתמודדות מול גורמים פוליטים אנטי דתיים המבקשים להצר את צעדיהם של שומרי התורה והמצוות בטבריה, ח"כ אשר חיזק את ידיהם ואף יעץ להם מניסיונו הרב בתחום המוניציפלי וניהול המשאבים העירוניים.

    בכל המקומות בהם ביקר ציין ח"כ אשר את הסיוע והגיבוי המלא לו זוכים נציגי תנועת דגל התורה מיו"ר התנועה ח"כ גפני וממנהל המחלקה המוניצפלית מנחם שפירא העומדים לימינם של הנציגים והפעילים המקומיים בכל דבר וענין ואף שיבח את ההתארגנות וההיערכות המהירה והמקצועית של המטה בסיוע המחלקה המוניציפלית.

    בסיום הסיור אמר חה"כ אשר "הפעילות של דגה"ת בערי הפריפריה אינה נופלת בחשיבותה מהפעילות בערים החרדיות כפי שהורו ומורים לנו גדולי התורה זוצק"ל ויבדלח"א מאז הקמת תנועת דגה"ת".



    0 תגובות