דרעי מינה את עו"ד רפאל אסרף ליו"ר "הועדה לכשירות דירקטורים"

    יעקב גפן No Comments on דרעי מינה את עו"ד רפאל אסרף ליו"ר "הועדה לכשירות דירקטורים"

    שר הפנים מינה את עו"ד רפאל אסרף כיו"ר "הוועדה לכשירות דירקטורים בתאגידים הציבוריים" | דרעי התייחס למינוי ואמר: "מינוי זה הוא המשך ישיר של השינוי הצודק אותו אנחנו מחוללים, בשילובם של עוד ועוד עובדים חרדיים בתפקידים בכירים בשירות המדינה"

    עו"ד רפאל אסרף
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי החליט למנות היום (ראשון) את עו"ד רפאל אסרף לתפקיד יו"ר 'הועדה לכשירות דירקטורים בתאגידים עירוניים'.

    הועדה לכשירות דירקטורים בתאגידים עירוניים מופקדת על אישור או דחיית כל מועמד לתפקיד דירקטור בתאגיד עירוני בכלל התאגידים העירוניים ברחבי הארץ. תנאי הסף לתפקיד בכיר זה הינם כשירות לכהן כשופט מחוזי והיוועצות שר הפנים עם היועץ המשפטי לממשלה.

    עו"ד רפאל אסרף אשר כיהן כממונה על ההקדשות הדתיים בבתי הדין הרבניים וכיועמ"ש תאגיד המים מי ברק וכדיקן הסטודנטים בקריה האקדמית אונו, הנו בעל כישורים רבים, ומינויו נחתם לאחר ששר הפנים קיים את ההיוועצות עם היועץ המשפטי לממשלה ד״ר אביחי מנדלבליט כנדרש.

    השר אריה דרעי אמר היום: "אני מברך את עו"ד אסרף על מינויו לתפקיד הבכיר. אין לי ספק שיכולותיו וכישרונותיו יבואו לידי ביטוי בניהול הועדה על הצד הטוב והמקצועי ביותר. מינוי זה הוא המשך ישיר של השינוי הצודק אותו אנחנו מחוללים, בשילובם של עוד ועוד עובדים חרדיים בתפקידים בכירים בשירות המדינה".

     



    0 תגובות